Jump to content
Hundesonen.no

Bredt kennelhalsbånd

Recommended Posts

Merket Kennel ble vel solgt noen år tilbake, litt usikker på hvem som eier det nå, men mye av sortimentet kan jo ha blitt forandret, eventuelt skiftet navn. (kan finne ut av det altså)

Men derfor kan det være litt vanskelig å få tak i alt fra Kennel. (Ser at på websiden står gamle eier oppført forresten..)

Åh. Kjipt. Det er noen år siden jeg kjøpte det halsbåndet (6 år siden eller noe), men det er så ufattelig holdbart. Og fint og bredt. Skulle bare hatt en størrelse mindre enn det jeg har ...

Tror vi har intersport et eller annet sted her, så jeg får stikke innom og høre.

Takk!

Dogman har en god del Kennel-produkter, det vil si at alle som tar inn Dogman-produkter kan ta inn fra Kennel også. Jeg kan se etter dette halsbåndet i den nyeste katalogen til Dogman i morgen, men jeg TROR det er utgått fra deres sortiment dessverre...

Kennel er kjøpt opp av dogman og dermed er sortimentet mye dårligere nå enn det var da kennel holdt på som en egen aktør. På dyrebutikken der jeg jobber er det kun via dogman en får kjøpt kennel da. Breeders har jo mye av de samme tingene som kennel har pleid å ha, det er jo mulig det går an å få tak i fra dem?

Eventuelt kan jeg sjekke opp dogmankatalogen neste gang jeg er på jobb og sjekke om det brede halsbåndet fortsatt er å få tak i?

EDIT:

Det ser dårlig ut.. På dogman sine sider har de oversikt over det de fører fra kennel.

http://www.dogman.no/hund-1/halsband.html?dogman_manufacturer=1856&limit=all

Kennel er kjøpt opp av dogman og dermed er sortimentet mye dårligere nå enn det var da kennel holdt på som en egen aktør. På dyrebutikken der jeg jobber er det kun via dogman en får kjøpt kennel da. Breeders har jo mye av de samme tingene som kennel har pleid å ha, det er jo mulig det går an å få tak i fra dem?

Eventuelt kan jeg sjekke opp dogmankatalogen neste gang jeg er på jobb og sjekke om det brede halsbåndet fortsatt er å få tak i?

EDIT:

Det ser dårlig ut.. På dogman sine sider har de oversikt over det de fører fra kennel.

http://www.dogman.no/hund-1/halsband.html?dogman_manufacturer=1856&limit=all

Det er Dogman som har kjøpt det ja.. var litt usikker på hvem som hadde kjøpt det nemlig. Jeg kjenner jo godt til originaleieren av Kennel (fra Monsen Sport AS)

Det blir isåfall å se på restelager og slikt da, eller tilfeldigvis komme over en butikk som har det. Vet ikke hvor populære de har vært jeg.

får ikke åpnet bildet, men gresshoppa har noe lignende kennelnomehalsbåndene (de som er polstra, halvstrup og refleks på jeg tenker på). Huken har også noe lignende. Seleverkstedet syr lignende halsbånd (halvstrup), be om polsttring.

• 1 month later...

Bumpbump! Noen som har kommet over no'? :lol: Fant du ut noe, Maria?

Nå husker jeg hvor jeg kjøpte det også. I dyrebutikken på/ved CC-vest på Lilleaker, for altfor mange år siden. :lol:

Pøbel har det på seg her (som sagt, det skal ikke ha gule reflekstrekanter på seg, altså, det er bare noe jeg klistret på selv), men det er såpass stort at han smetter ut av det superlett om han rygger. Så skulle hatt en størrelse eller to mindre (dette er str. 50).

5924148956_f6768815e4_z.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...