SoppenCamilla Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 I helgen var jeg, Peggy og Baghera på Bulldogspesial i Hokksund! Dette er noen av bildene, flere finner dere i bloggen! Nomi En "original Shar Pei"! Mops! Stakkar, jeg var ikke så snill da jeg tok dette bildet. Gianni Amstaffen Nemi! Herlig innenfra og ut! Bildene av Peggy er tatt av Stine Dahle. Peggy Nomi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Åååå kuleste vofsene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Vi traff den shar peien (traditional shar pei) på utstilling i Hokksund. Veldig fin og funksjonell. Og jeg synes du viser Peggy så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Vi traff den shar peien (traditional shar pei) på utstilling i Hokksund. Veldig fin og funksjonell. Og jeg synes du viser Peggy så fint! Ja, jeg syns den var innmari fin! Skikkelig snill og grei, og jeg må ærlig innrømme at jeg liker den typen bedre enn sånn de vanligvis ser ut i dag. Og tusen, tusen takk! Jeg har fått beskjed om at jeg MÅ begynne å stille henne selv framover jeg. Bare synd jeg får så innmari angst før og under, og blir så utslitt etter en sånn utstilling hvor JEG må prestere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Fine bilder! Og ja, klart du må stille selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Nææ, der var Nomi jo! Hun er søøøt Masse flotte bilder, og må si at den der Shar Pei'en så jo faktisk ganske fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Så mange fine bilder (har vært i bloggen din og titta også)! Koselig at du ville ha med bildene av den gamle amerikaneren Selv om det var litt flaut når hun nesten spiste opp lomma til Stine (?) Og sorry for at jeg forstyrra Baghera så mens du satt i telefonen, tenkte jo ikke at det skulle merkes så godt Som sagt så synes også jeg at du skal stille Peggy selv, dere var jo så flinke! Hun er den fineste Peggy jeg har sett iaf, herlige bevegelser Jaja ble mye smil og sånt men sånn måtte det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Så mange fine bilder (har vært i bloggen din og titta også)! Koselig at du ville ha med bildene av den gamle amerikaneren Selv om det var litt flaut når hun nesten spiste opp lomma til Stine (?) Og sorry for at jeg forstyrra Baghera så mens du satt i telefonen, tenkte jo ikke at det skulle merkes så godt Som sagt så synes også jeg at du skal stille Peggy selv, dere var jo så flinke! Hun er den fineste Peggy jeg har sett iaf, herlige bevegelser Jaja ble mye smil og sånt men sånn måtte det bli Tusen takk! Takk for kommentar i bloggen også! Selvsagt ville jeg ta bilder av henne, hun er jo fantastisk flott! Jeg snakka bare med Vivi (hun som jeg har Peggy på fôr for, og som eier mamma'n til Peggy), så det gjorde ikkeno! Baghera ble jo bare glad, han! Haha, skjønner ikke at folk kan se bevegelser på den ned i bakken med huet fordi jeg hater båndet du tvinger på meg din drittkjerring-Peggy'n, men hyggelig å høre, da! Får vel stille henne framover da, det er bra angsttrening, ihvertfall! I dag klarte jeg å gå i ringen nesten helt uten å være nervøs! Hadde jo INGEN forventinger til den dommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaogBrigg Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 naww så nydelige hunder! jeg har sååå lyst på amstaff alle jeg har møtt er sjikkelige kosegriser, og herlig gemytt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Tusen takk! Takk for kommentar i bloggen også! Selvsagt ville jeg ta bilder av henne, hun er jo fantastisk flott! Jeg snakka bare med Vivi (hun som jeg har Peggy på fôr for, og som eier mamma'n til Peggy), så det gjorde ikkeno! Baghera ble jo bare glad, han! Haha, skjønner ikke at folk kan se bevegelser på den ned i bakken med huet fordi jeg hater båndet du tvinger på meg din drittkjerring-Peggy'n, men hyggelig å høre, da! Får vel stille henne framover da, det er bra angsttrening, ihvertfall! I dag klarte jeg å gå i ringen nesten helt uten å være nervøs! Hadde jo INGEN forventinger til den dommeren. En annen gang så kan jeg kanskje hilse ordentlig på Baghera, uten å forstyrre så mye Padda syntes han var tøff ihvertfall! Og jeg synes det er herlig med sånne vokale hunder, stas når de blir sååå glade Den følelsen du har av at Peggy kjører ned hodet i bakken kjenner jeg igjen, men det er stortsett bare en følelse. Når jeg så på Peggy sprang hun med drive og steg som bare det! Skjønner godt at du ikke forventninger til dommeren hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 En annen gang så kan jeg kanskje hilse ordentlig på Baghera, uten å forstyrre så mye Padda syntes han var tøff ihvertfall! Og jeg synes det er herlig med sånne vokale hunder, stas når de blir sååå glade Den følelsen du har av at Peggy kjører ned hodet i bakken kjenner jeg igjen, men det er stortsett bare en følelse. Når jeg så på Peggy sprang hun med drive og steg som bare det! Skjønner godt at du ikke forventninger til dommeren hehe.. Ordentlig hilsing må vi jo få til! Han er jo bare glad i alle, han (også er han så glad at alle får høre det også). Så bra at det bare er inni hodet mitt (som så mye annet)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Herlige bilder, Peggy er peeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Selv om det var litt flaut når hun nesten spiste opp lomma til Stine (?) Jeg koste meg så innmari med skjønneste Nemi jeg, så det er ingenting å være flau for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Jeg koste meg så innmari med skjønneste Nemi jeg, så det er ingenting å være flau for Det var koselig sagt Tror ikke pappa trodde at du merket at det nesten satt en campinghund oppi lommen din :rolleyes2: gamle gnomen Skjønte etterhvert at du også hadde bulldog, hvordan gikk det med dere på søndagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar