Gå til innhold
Hundesonen.no

Navnetråd


Tonje

Recommended Posts

Siden jeg forhåpentligvis får valp i løpet av året så kan jeg jo starte med å tenke på navn.

Det blir hannhund og siden Felix har navn fra Harry Potter (felixir) så hadde det jo vært litt kult med enda et HP-navn. Jeg har bare lest bøkene på norsk så kan ikke dere som har lest dem på engelsk komme med noen navn eller uttrykk ?

Det MÅ jo ikke være et HP-navn, så andre forslag mottas også med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albus? Det vurderte jeg faktisk til Avalon, men det ble litt for likt Sirius. Ellers er detteen superfin nerdeside :ahappy:

Mja mjo, ikke det fineste navnet i boka synes jeg også vet jeg av en whippet som heter det. Men tusen takk for linken, der skal det nerdes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albus? Det vurderte jeg faktisk til Avalon, men det ble litt for likt Sirius. Ellers er detteen superfin nerdeside :ahappy:

Mja mjo, ikke det fineste navnet i boka synes jeg også vet jeg av en whippet som heter det. Men tusen takk for linken, der skal det nerdes! :)

Ingvild: Noldus er jo kallenavnet til Felix det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, jeg er sååå hardbarka harry potter fan som du får det. Kanskje jeg har noen tips å komme med etter at jeg har lest for *nte gang dødstalismanene, denne gangen på engelsk ;) hehe.

Men Noldus er jo bare fantastisk da, synd du kaller felix for noldus, for det hadde gjort seg! Hvilken rase skal du ha? :D

red* kom på noen navn

Ulfrik (Albus Percival Wulfric-ulfrik) Brian Dumbledore) og Styx eller Lee (laffen styx=lee jordan), elleeer Oliver (wood), Percy, Charlie, Bill - wiltersen. Eller trylleformel, Nox :P

Det er noen som kanskje egner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lupus<3

har vert harryfan siden jeg var 6 i sommer er det 10 år siden yay, og hvorfor ikke feire med siste del av dødstalismanene nattpremiere(om jeg ikke får med meg nattpremieren er seg så død, siden jeg reiser til grand canaria dagen etter)

sorry litt ot :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange fine forslag :) Det er en sheltie jeg skal ha denne gangen, så noe noldusnavn kan den jo ikke da, det er whippetene det :P

Haha, jeg bomma kraftig..! :P Morro med sheltie da :) Har ikke lest bøkene så jeg kan ikke andre navn enn de i filmene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...