MegaMarie Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 I dag hadde Sotra Brukshundklubb arrangert Hundens dag her ute. Der var det fremvisning av agility, hvor jeg og Blondie var med litt, fremvisning av lydighet av RIK gruppen, hundeløp, bronsemerket prøve, barn og hund og matchshow, hvor jeg og Blondie deltok og vant Her kommer litt bilder fra dagen, mest fra hundeløpet Enjoy! En liten pelsdott! Kimura's Hedda i farta! Zita i farta! Syns hun lignet på en drage her, haha En grande valp som lager rare tryner En malamute i farta som jeg fikk høre HundeHeidi ville ha bilder av Shäfer i farta! Saarloos Wolfhound Shäfer hodet Og Blondie med premiene sine
pippin Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Sarloos Og fiiine schæferhodet! Nydelige hunder! Så ut som en finfin dag det der! Og grattis til Blondie med premie og greier
SiriEveline Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Ååå spennende dag det der! Og grattis med matchshow!
Heidihj Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 En malamute i farta som jeg fikk høre HundeHeidi ville ha bilder av Hehehe, stemmer det ja. Tusen takk! Veldig flotte bilder! Gratulerer så masse med Blondie! Flott er hun!
Ane Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Kjempe kjekt! Spesielt å få kose med Saarlooser Og minien trengte sosialisering!
MegaMarie Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Takk for kommentarer Det var en spennende dag! Også var det spesielt å få klappe disse sjeldne saarloosene
SoppenCamilla Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Skrevet 22. Mai 2011 Flotte bilder av fine hunder! Gratulerer med fine premier til Blondie!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar