Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdretteren sin sin hjemmeside

Anne

Recommended Posts

www.kennel-nangijala.com det er bilder av Loke der !:D

Han er en av de små nøstene på bildet under BH-kull 04 (ikke spør meg hvem)og så er det bilde av han under "om oss".Der det er bilder av kennelen er det bilde av "gjesten vår Herman" Det er bilde av loke (jeg byttet navn) der han bodde i 3mnd imens han letet etter et nytt hjem etter å ha blitt levert tilbake av første eier.

Det er også bilde av min forrige hund der inne men av hensyn til dens forrige eier vil jeg ikke si hvem av dem det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.kennel-nangijala.com det er bilder av Loke der !:lol:

Han er en av de små nøstene på bildet under BH-kull 04 (ikke spør meg hvem)og så er det bilde av han under "om oss".Der det er bilder av kennelen er det bilde av "gjesten vår Herman" Det er bilde av loke (jeg byttet navn) der han bodde i 3mnd imens han letet etter et nytt hjem etter å ha blitt levert tilbake av første eier.

Det er også bilde av min forrige hund der inne men av hensyn til dens forrige eier vil jeg ikke si hvem av dem det er.

Herman! hihihihihi :twisted: Skjønner hvorfor du bytta navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herman! hihihihihi :twisted: Skjønner hvorfor du bytta navn...

He he...han er liksom ingen Herman er han vel? :lol:

Det navnet var bare helt feil...Det syntes oppdretter og, så hun kalte han visst Harry når han bodde der.. :roll: :oops: Falt liksom ikke helt for det navnet heller jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...