MegaMarie Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Skrekkadvarsel for alle som tenker å skaffe seg en papillon i hus en dag Slik ser de ut etter å ha valset gjennom en 10 meter lang skog! Gress er nam Pia "Hva er det?" Løpe seg sliten er bra for eieren som er en lat sjel noen dager Enda en som løper seg sliten Klatre i fjellet med Gunhild Løpe, løpe, løpe! Blondie slapper av under benken, noe som Marie er særdeles fornøyd med *skrytebilde* Ballj er mojjo! Harly lurer på hva Carl driver på med Løpe rundt som en tulling! Det er herlig det I svevet! Kenguru! Rolig en liten stund Slikker bort jord Retard stilling Han vet ikke helt om han skal fortsette å grave, eller løpe etter Blondie Funnet en pinne han kan sjarmere Blondie med Litt rar er man til tider
MegaMarie Skrevet 14. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Grave frem noe mer, kanskje man finner noe annet som kan få Blondie med på lek Poser! I farta! De rare Talli-genene kommer frem Det våte krapylet mitt Stumphale Harly Finn en kelpie! Blondie stakk av og gjemte seg i lyngen for Harly Her kommer hun frem igjen Pene Harly Yoda Kelpie Det var det for denne gang Litt flere bilder denne gangen enn alle de andre gangene jeg har postet her i det siste. Det er bare fordi jeg har lurt dere og postet flere dagers bildetagninger i ett innlegg. Mohaha!
Hermes Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Herlige bilder, og herlige hunder! Hermes er klar som et egg til å treffe denne gjengen Han sier det ser kjempegøy ut å løpe sammen med Harly
Gjest Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Wow! Utrolig fine bilder, fikk lyst å løpe ut å prøve å ta like fine av Balrog nå Harly er utrolig pen, men du klarer å fange det så sykt bra også! Blondie er bare kjempesøt, ser ut som en liten frøken. Tror nok ikke pelsen er så ulik Ellie sin.
Djervekvinnen Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Kjempeflotte bilder! Det så ut som de storkoste seg!
MegaMarie Skrevet 15. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Wow! Utrolig fine bilder, fikk lyst å løpe ut å prøve å ta like fine av Balrog nå Harly er utrolig pen, men du klarer å fange det så sykt bra også! Blondie er bare kjempesøt, ser ut som en liten frøken. Tror nok ikke pelsen er så ulik Ellie sin. Hihi Takk! Jeg har jo prøvd flere ganger, men ikke fått så fine bilder før Men nå kjørte jeg på med skikkelig høy lukkerhastighet og tok døds mange bilder etterhverandre Den pelsen er plagsom til tider altså, ihvertfall når hun er i "eddabedda" humør Hun vet det ikke er lov til å grave, for da henger mer ting seg fast i pelsen, men hun gjør det likevel, ihvertfall om hun er på god avstand fra meg Når jeg da løper bort for å ta henne, så løper hun Skikkelig edda bedda! Takk for fine kommentarer Og Spinoza, det blir tur snart! Og takk for turen, mokken. Bare til å stjele bilder om du vil
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar