Gå til innhold
Hundesonen.no

Høne drept av hund


Angilja

Recommended Posts

"– For bare få år siden hadde vi en hendelse i Hedmark der en liten gutt ble bitt i hjel av hund. Derfor går vi også ut med henstilling om å respektere båndtvangen, selv om denne saken «bare» handlet om ei høne, sier Brynjar Einum.

Et raskt søk på Google, viser flere tilfeller også i utlandet der hunder har tatt livet av små barn."

WTF? Major fail.

Ellers; Katt dreper mus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noen år siden vi har hatt barnedrap i Norge av hund? Har vi hatt mer enn to forresten? Imponerende artikkel, for å ikke snakke om lensmannen som ikke ser forskjell på høner og barn... :rolleyes2:

Nå skal ikke hunder drepe hverken høner, andre hunder, barn eller hva det nå måtte være. Men "hva om det hadde vært et barn" starter å bli veldig oppbrukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, at eg ikkje virderte å gå til avisen når naboen sin hund knerta to av mine høner når eg var liten då. Det endte med ein : erstatning for hønene og litt sorg hos meg, så ferdig med det liksom.

Skjønner det er lite nyheiter ute og går når dette får prioritet.

Nei det skal ikkje skje, men det gjer det.

Og dei fleste hunder skiller ganske så bra på høne og barn, ellers burde den kanskje ikkje vera blant oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår akitahanne drepte en måsunge som forvillet seg inn i hundegården... Skulle jeg ringt avisen og sagt: Nå må alle barn passe seg for å gå inn i hundegården til fremmede hunder??????????

Forøvrig var han ikke interessert i å spise frittgående høner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...