Anette Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Hopla soniser Jeg sitter og leter etter et navn som kan passe inn med Amiga! Amiga referer til mexico, og en datamaskin som er veldig gammel. Så jeg og labbis satt og tenkte litt på navn idag og vi ble ikke sååå klooke. Så noen soniser som har forslag? tex, som i tex mex f.ex Skal være tispenavn Behøver ikke refere til Mexico eller data, men være kult og lett og si Tenk om det var ett på A, så blir det de tre A'ene Amiga, Anette og A ? (må ikke være a, altså ) Og ja det er en hund i fremtiden i bildet, rase og sånt blir avslørt etterhvert, men imens kan jeg gruble navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Tja, hvorfor ikke se på spanske ord som begynner på A f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Tja, hvorfor ikke se på spanske ord som begynner på A f.eks.? Jeg kan veldig lite spansk, og kan jo ikke kalle ei tispe Amigo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Amiga og Aya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Jeg kan veldig lite spansk, og kan jo ikke kalle ei tispe Amigo Jeg skal sette meg ned å bla litt i ordbøker og sånn se om jeg finner noe passende! Er det en spesiell grunn til at Amiga har med Mexico å gjøre? Altså er det noe spesielt ved landet du liker godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Jeg skal sette meg ned å bla litt i ordbøker og sånn se om jeg finner noe passende! Er det en spesiell grunn til at Amiga har med Mexico å gjøre? Altså er det noe spesielt ved landet du liker godt? Amiga såvidt meg bekjent betyr jo Vennine? Amigo er venn. Altså hu/hann. Grunnen til vi valgte Amiga var først og fremst referansen til http://no.wikipedia.org/wiki/Amiga også innså vi hey, det passet jo fint for hun er jo min venn Aya også kom jeg på Atari... hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vannmann Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Holder meg på bokstaven A, vet ikke om noen av disse er dugende men prøver: Abbi/abby Ada Adël Aida Alva Alli/ally Aliz/aliza (kan bruke s også) Alita Alice Alex Alea/aleah Alba Akira Amy/ami/amie Amika/amila Ana/ane Andie/andi Ania/anina Anja/anna Asha Arwa/ arwen April Anona/anonia Asti Aura Ava/avia/ Aya/ayo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 http://www.cat-dog-names.com/page/category/154/ Alita - betyr "nobel" Chica Loco Liani Ria - betyr "mouth of a river" Sierra oooog Aisha (fine sangen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Sierra er også datareferanse Sierra Entertainment *liker masse forslag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Meksikanske og datanavn i tilfeldig rekkefølge. Mexi Suse Atari Sierra likte jeg. *Dobbelpost. Mod Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Meksikanske og datanavn i tilfeldig rekkefølge. Mexi Suse Atari Sierra likte jeg. mhmmm Amiga og Sierra. Når man sier det ut høres det ut som ett navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Amiga og Toshiba! egentlig så tuller jeg bare, mitt mantra er nemlig at to hundenavn i samme hus skal ende ulikt, jeg vet det går bra, har prøvd, men foretrekker at de ender ulikt, derfor må det bli: Amiga og Dell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Haha, Toshiba er også genialt da, om en japansk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Dora fra Computadora som betyr datamaskin på spansk Også fant jeg et meksikansk datafirma som heter Lanix Men uff av meg, har ikke noe fantasti nå... Abeja (uttales abéha) og betyr bie eller humle Abrazo betyr klem (som jeg forbinder med venninne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Jeg digger Atari jeg da =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Atari vurderte vi til Amiga faktisk. *smake på* Atari Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Atari er way bedre enn Sierra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Atari er way bedre enn Sierra! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Atari, helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 Atari, helt klart hehehe, Atari og Sierra det går i ja. Begge går jo i nerd katogorien også *hoste* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2011 hehehe, Atari og Sierra det går i ja. Begge går jo i nerd katogorien også *hoste* Jepp, og det passer bra syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Amiga såvidt meg bekjent betyr jo Vennine? Amigo er venn. Bare så det er sagt, Amiga betyr venn i alle spansktalende land, ikke bare Mexico. Enig med Simira, Atari er way kulere. Sierra er litt klisjé synes jeg. OOOG: "In Japanese, atari is the nominalized form of ataru (verb), meaning "to hit the target" or "to receive something fortuitously"." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Mardi! Som mardi gras Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Mardi! Som mardi gras Da tenker jeg bare "mor di". Jeg syns forresten at Pixel er et søtt navn, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Hundenavn, spanske, som begynner på A (klikk på navnet og du får opp betydningen av hvert enkelt navn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar