Jump to content
Hundesonen.no

NO*Ped Alba Dono Dare

Sirius

Recommended Posts

Heisann!

Sidan begge hundane har sin eigen tråd, må vel Dono også få ein.

Dono er ein hellig birma som var fødd 19. januar. Han er ein skikkelig rampekatt.

Han er bestevenn med Junah, men litt skeptisk på Anja.

Han synes det er artig å gjere alt han ikkje får lov til, og ELSKER å vere ute.

Han er registrert som brunmaska, men er byrja lure på om han er nærmare sjokolade.

Dono kan desverre ikkje brukast til utstilling då han ikkje har god nok sokk på eine framfoten,

men ein god ein er han uansett!

IMG_7616.jpg

dono1.jpg

IMG_8291.jpg

Det skal også seiast at han er ein skrikarunge. Om han vert aleine, eller ikkje får det som han vil, så hyyyyler han.

IMG_8206.jpg

IMG_8172.jpg

• 3 months later...
  • 1 month later...

For en fiin pus :wub: Hellig birma er den fineste katterasen synes jeg. Heldig du, som har hellig birma og sheltie :thumbsup:

Takk for det! Det er ei herlig rase! Sheltien og han er faktisk kjempe gode venner. Dei er helt herlige saman. Så dette er god kombo! ;-)

Så nydelig! :wub: også blir jeg litt glad inni meg av å se en rasekatt som går løs ute :)

Han hadde vert ett mareritt å halde inne. Alle katter fortjener sjangsen til frisk luft, og utforsking! :-)

Takk for det! Det er ei herlig rase! Sheltien og han er faktisk kjempe gode venner. Dei er helt herlige saman. Så dette er god kombo! ;-)

Sheltier er fantastiske med andre dyr da :D Sheltien min er bestevenn med kaninene hjemme, håper på samme resultat med henne og kattungen jeg henter på søndag :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...