Kristiin Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Hvem skal på NKK Trondheim Leangen travbane 2 og 3 juli? Påmeldingsfrist: Utsatt: 13.06.2011 Jeg skal mest sannsynlig 3 juli. I Agility + agility hopp, dog ikke påmeldt enda.. Hvem andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Jeg skal Får vel feire bursdagen min på utstilling Har søkt elevarbeid en dag og stiller motsatt dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Jo, vi må vel ta turen dit! Stiller 3x samojeder på lørdag. Ei tispe og 2 gutter i åpenklasse. Trenger altså handlerhjelp til en kjekk gutt, vil tru det ordner seg så jeg melder på begge gutta. Den andre dagen må jeg vel vise fram Fenrisgutten (hovawart) i championklasse, det er liksom hans ustilling gjennom året det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Vi kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Vi kommer som tilskuere. Hjelper gjerne hvis behov Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 *sukk* Også måtte jeg sjekke dommer og den var New Zealandsk, Eva Ekstam. Og jeg har fri den helgen OG jeg har ikke. Kanskje jeg skulle prøvd å finne noen å sitte på med *tenke hardt* Edit: Og det er kona til Ian Smith som satt opp Talli på Bjerke for 2 år siden! *krise-krise-krise* (ja vet hun er svensk egentlig, men har sett flere AK enn de fleste dommere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsenbanden Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Vi stiller søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Vi kommer som tilskuere. Hjelper gjerne hvis behov Line Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Vi kjem vel en tur på søndagen.. Ikke helt bestemt enda om jeg skal stille lille nurk =) Lørdagen er det rottisspesial her i Trondheim, så da drar vi dit istedenfor =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMarvin Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 jeg skal =) stiller agility og hopp begge dager =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 *sukk* Også måtte jeg sjekke dommer og den var New Zealandsk, Eva Ekstam. Og jeg har fri den helgen OG jeg har ikke.Kanskje jeg skulle prøvd å finne noen å sitte på med *tenke hardt* Jeg fikk akkurat i dag invitasjon til Gullbryllup hos min tante og onkel i Orkdal lørdag 2. juli - og fant ut at jeg sikkert da kan stille hund søndag 3. ??? Så jeg skal vel da antakelig oppover . Har overnattingsplass hos fatter'n i Selbu om du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 11. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Rettelse: Jeg skal stille ag begge dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Jeg fikk akkurat i dag invitasjon til Gullbryllup hos min tante og onkel i Orkdal lørdag 2. juli - og fant ut at jeg sikkert da kan stille hund søndag 3. ??? Så jeg skal vel da antakelig oppover . Har overnattingsplass hos fatter'n i Selbu om du trenger det Gruppe 1 går lørdag 2.juli Siri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Gruppe 1 går lørdag 2.juli Siri... Hahaha.. jamen da stiller jeg på lørdag og drar ut til festen på kvelden passer egentlig bedre det:). Også hjemreise søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Hahaha.. jamen da stiller jeg på lørdag og drar ut til festen på kvelden passer egentlig bedre det:). Også hjemreise søndag Flotters Da må jeg bare finne noen å henge med lørdag kveld e.l. Men det tar vi jo som det kommer. Da melder jeg nok etterhvert på Blaze, Talli & Ikke (fikk du med deg det Benedicte? Mener det var den helgen jeg skulle ha henne?) Det får bli prøvekjøring av å stille 3 hunder før DK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Flotters Da må jeg bare finne noen å henge med lørdag kveld e.l. Men det tar vi jo som det kommer. Da melder jeg nok etterhvert på Blaze, Talli & Ikke (fikk du med deg det Benedicte? Mener det var den helgen jeg skulle ha henne?) Det får bli prøvekjøring av å stille 3 hunder før DK Finner sikkert en eller annen Sonis å henge med. Jeg kjører jo innom Trondheim igjen på vei til Selbu, så da kan jeg plukke deg opp på veien tilbake igjen . Viktig å få øve seg, ja *ler*. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Finner sikkert en eller annen Sonis å henge med. Jeg kjører jo innom Trondheim igjen på vei til Selbu, så da kan jeg plukke deg opp på veien tilbake igjen . Viktig å få øve seg, ja *ler*. Evt om du henger med kelpiegjengen på Stjørdal så kjører jeg jo også forbi der på vei tilbake til Selbu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Jeg skal, stiller engelsk bulldog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Da var vist alle 3 fillebikkjene påmeldt Får håpe at "mine" handlere er ledig til rett tid der oppe da, for brått kan jeg jo faktisk trenger to handlere og iallefall en håndlanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Da var vist alle 3 fillebikkjene påmeldt Får håpe at "mine" handlere er ledig til rett tid der oppe da, for brått kan jeg jo faktisk trenger to handlere og iallefall en håndlanger. Hehehhehe - jeg skal vel ikke tilby meg å stille Blaze iallefall *fnis*. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 23. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Jeg har funnet ut at det blir hele 4 (!) starter på meg på lørdag, og ingen på søndag. Håper virkelig Milla er "på" på lørdag dae.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Jo, vi må vel ta turen dit! Stiller 3x samojeder på lørdag. Ei tispe og 2 gutter i åpenklasse. Trenger altså handlerhjelp til en kjekk gutt, vil tru det ordner seg så jeg melder på begge gutta. Den andre dagen må jeg vel vise fram Fenrisgutten (hovawart) i championklasse, det er liksom hans ustilling gjennom året det Slik det ser ut pr nå så stiller søstra til Fenris også, samt mamma og "onkel" i veteranklassen, og halvsøster jakter storcertet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Jeg og Pax skal Stiller i juniorklasse. Veit ikke helt hvilken dag. Tror det er søndag, men det trodde jeg med Hundefestivalen også, og det viste seg å være begge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Slik det ser ut pr nå så stiller søstra til Fenris også, samt mamma og "onkel" i veteranklassen, og halvsøster jakter storcertet Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Skal oppover med begge jentene NGDK arrangerer ene dagen og NKK den andre dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar