Symra&Pippin Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 for en utrolig dvask bordeaux dogge Det så jeg også, men jeg vet liksom ikke om de skal være dvaske.
Lola Pagola Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Den lille søte malteseren ble bis junior
Symra&Pippin Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Sånne unge afganere er til å spise opp. Synes den kunne vunnet jeg.
Lola Pagola Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Det så jeg også, men jeg vet liksom ikke om de skal være dvaske. De jeg har sett har ikke vært så dvaske iallefall... synes den der så ekstra slapp og lubben ut
Symra&Pippin Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Jeg har så lyst til å høre hva han sier uten å ha den dølle musikken på full guff. Jeg tenkte jeg skulle få se en smoushond i aksjon på finalen for nasjonale raser, men ingen der?
MegaMarie Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Jeg liker terrieren, springer spanielen og afghaneren.
Stine Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Afghaneren :wub: :wub: Og Landseeren, og er det en Vorsther eller Pointer?
SandyEyeCandy Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Jeg liker dommere som koser litt med hundene og lar dem sniffe på seg, jeg, sjøl under spotlight.
Guest Jonna Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Mener jeg så den terrieren der i Vejen når jeg var der. En stilig hund, en EKTE terrier.
Benedicte Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Det er en vorstehhund (eng: german shorthaired pointer)
Guest Jonna Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Da har jeg mine favoritter. Den der Griffon-tingen, Terrieren og vorsteren. Terrieren er en klar favoritt for min del.
Stine Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Ok, takk for svar Nydelig var den :wub:
HHC Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Tror det er enkelte handlere som har glemt at utstillingen ble streamet, har sett noen stygge behandlinger av bikkjene. Vet det "gjøres slik" på noen raser, men ser ikke bedre ut å dra dem etter diverse kroppsdeler uansett...
SandyEyeCandy Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Stakkars, vorsteheren sklir jo... Jeg likte hunden fra gruppe 6. Den var så glad og så veldig fluffy ut. Haha, dere synes jeg burde bli dommer, eller?
pippin Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Stakkars, vorsteheren sklir jo... Jeg likte hunden fra gruppe 6. Den var så glad og så veldig fluffy ut. Haha, dere synes jeg burde bli dommer, eller? Ja det hadde vært koselig da! Vinneren vant fordi den så så glad ut og var kjempesøt liksom Du er søt du Sandra! Heier på KV jeg.. Mest fordi jeg ikke liker de andre der egentlig Jeg har nemlig masse peil Neida, men jeg liker spreke hunder og den var fin. EDIT: Afghanern var kul den også da! Husker på en beige en jeg møtte som het Ylvis. Dritkul herremann!
Symra&Pippin Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Afghaneren var min favoritt!
Ane Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Hvem vant? Ble vorstehhunden plassert?
Benedicte Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Afghaneren vant. Vorstehhund ikke plassert
MegaMarie Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 To av mine favoritter som vant
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar