Ane Skrevet 10. Mai 2011 Rapporter Skrevet 10. Mai 2011 Hjellestads Amalie. Terje liker å ligge på de kalde steinene i skyggen når det er varmt. Terje vil ikke være med på bildet.. Terje i skyggen under rabarbraen. Terje, namnam. Alle tre. Amalie, Terje, og Puma Amalie. Amalie. Amalie og Terje Edit: Kaninen går bra sammen med hundene. Når hundene er i hagen står dem enten i stand i 5 timer(Henni), eller går litt rundt å prøver å snuse på dem gjennom gjerdet. Inne kan både Ani og Vita gå sammen med dem uten problemer. Ani gikk sammen med Puma løs i huset ved en feil en hel skoledag en gang.. Det gikk heldigvis fint, men vi tar ikke slike sjanser med vilje! Puma(svart/brun= Svart otter) har av en eller annen grunn også lært seg å knurre og tigge etter mat. Da kommer Puma og Ani, og setter seg på kjøkkenet for å få noe godt. Om Ani nærmer seg Puma sin mat, får hun virkelig høre det. Ani nærmer seg nå ikke Puma når hun har mat hahaha. Artig gjeng!
simira Skrevet 10. Mai 2011 Rapporter Skrevet 10. Mai 2011 3 kaniner og 5 vorstehere??? Det kan aldri gå bra!
Ane Skrevet 10. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2011 3 kaniner og 5 vorstehere??? Det kan aldri gå bra! Haha Det går veldig fint! Hundene bor ikke i samme hus som kaninene, men går løs i hagen når dem er på besøk. To av hundene går også løs med kaninene inne Veldig greit! Puma(svart og brun) knurrer på hundene om dem nærmer seg, så de holder seg unna! haha.
Baby Skrevet 10. Mai 2011 Rapporter Skrevet 10. Mai 2011 Hærlige. Hermeliner er jo bare best da. Jeg har 9 hermeliner for øyeblikket jeg. + en blanding og 3 hollendere.
Ane Skrevet 10. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2011 Kule typer Ååå, jeg likte Amalie Synes hun ser ut som en okse i fjeset Ser så morsk ut. Hærlige. Hermeliner er jo bare best da. Jeg har 9 hermeliner for øyeblikket jeg. + en blanding og 3 hollendere. Å, har du dem ute alle sammen? I sånne burstaller eller?
Baby Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Å, har du dem ute alle sammen? I sånne burstaller eller? Nå på sommeren er de ute, men på vinteren har jeg de i oppvarmet kaninstall. Fikk et hermelinkull i går da, og venter et til om en ukes tid.
Kristiin Skrevet 13. Mai 2011 Rapporter Skrevet 13. Mai 2011 Så fine kaniner du har Tss, rex er beste rasen det
Bisk Skrevet 16. Mai 2011 Rapporter Skrevet 16. Mai 2011 Kjempesøte! Har 2 kaniner selv (1 Løvehodeblanding og 1 Løvehode.)
MariaogBrigg Skrevet 21. Mai 2011 Rapporter Skrevet 21. Mai 2011 åh, er så svak for russer hermeliner! var visst enda flere kaninforum folk her jeg har nå kunn to kaniner, en hvit blåøyd dvergvedder og en overpelset løve ^^
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar