Gå til innhold
Hundesonen.no

Poste innlegg i Salg&Kjøp


Recommended Posts

Nå føler jeg meg skikkelig grønn siden jeg ikke får det til, men jeg gjør ikke det altså :P Så spørsmålet mitt er hvorfor får jeg det ikke til?

Jeg har nok innlegg på forumet for å kunne lage en annonse, men når jeg går inn for å lage nytt emne, står det bare at jeg må logge inn for å starte et nytt emne.. Og jeg er jo innlogget - som dere ser.. Har dessuten prøvd å logget meg inn og ut, men neida..

Jeg vil også kunne lage annonse :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet i "akkurat nå", mener jeg.. Men inne på profilen min står det at jeg har 53 innlegg ell no.. Men er det den som står under nicket mitt som er korrekt da? Selv om jeg må innrømme at jeg har ikke tenkt over at antallet står der også :P

Hvorfor øket ikke antallet når jeg skrev dette svaret da? Jeg føler meg lurt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet i "akkurat nå", mener jeg.. Men inne på profilen min står det at jeg har 53 innlegg ell no.. Men er det den som står under nicket mitt som er korrekt da? Selv om jeg må innrømme at jeg har ikke tenkt over at antallet står der også :P

Innleggene i hele alt mulig-forumet telles ikke i innleggstelleren som er under nicket (som er den som bestemmer om man kan poste i kjøp&salg eller ikke), men disse innleggene registreres allikevel, og det tallet som står inne på profilen er det som viser det totale antall innlegg du har postet i HELE forumet. ;) (Jeg har for eksempel 13707 innlegg inne på profilen min, men "bare" 5811 under nicket. Det sier vel litt om hvilken del av forumet jeg bruker mest. :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene i hele alt mulig-forumet telles ikke i innleggstelleren som er under nicket (som er den som bestemmer om man kan poste i kjøp&salg eller ikke), men disse innleggene registreres allikevel, og det tallet som står inne på profilen er det som viser det totale antall innlegg du har postet i HELE forumet. ;) (Jeg har for eksempel 13707 innlegg inne på profilen min, men "bare" 5811 under nicket. Det sier vel litt om hvilken del av forumet jeg bruker mest. :icon_redface: )

ååhhh ja :P Da blir jeg ikke lurt alikevel da :whistle: hehe

Greit å vite hva som telles med og slikt da... Takk takk folkens =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...