vima2k Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 Hundene digger og være ute, så vi valgte og dra til jonsvannet med dem for litt lek og sosialt samvær Lazy og Mira har løpetid, men var like flinke som alltid, + litt mer, Og gjett om vi koset oss så nå må jeg bare spamme dere med bilder av "småttisene" *Sanne her inne som er fotograf*
pippin Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 Herlige bilder! Storkoste seg i finværet Varmt til rottweilern
vima2k Skrevet 1. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 Herlige bilder! Storkoste seg i finværet Varmt til rottweilern Ja Lazy synes det var litt varmt;D Men fikk duppet seg i litt gjørme seinere i dag, og Zita gjorde også det.. Fy f*** så fin hun ble i pelsen
simira Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 Ser deilig ut! Hvor på Jonsvannet er dette? Er det blitt friområde der nå?
vima2k Skrevet 1. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 Ser deilig ut! Hvor på Jonsvannet er dette? Er det blitt friområde der nå? det er privat eiendom ved kuset
simira Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 det er privat eiendom ved kuset Hvis det ikke er inngjerdet så er det uansett båndtvang da. Men skulle det ikke komme noen friområder i Trondheim?
vima2k Skrevet 1. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 Hvis det ikke er inngjerdet så er det uansett båndtvang da. Men skulle det ikke komme noen friområder i Trondheim? vet om båndtvangen og jo det er inngjeret Jo, men aner ike hvor dem er liker meg best på jonsvannet der
Monica123 Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 Fine Zita og Shensi Ser ut som dere stor koste dere i det fine været
simira Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 vet om båndtvangen og jo det er inngjeret Jo, men aner ike hvor dem er liker meg best på jonsvannet der Herlig å ha et sånt område til bruk da! Prøvde å finne ut om friområder sist jeg var i Trondheim, men fant ikke noe.
Gåsa Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 fine bilder Simira;Det er sikkert hundeparker du tenker på?Jeg vet det skal bli på haugen bak ringve skolen der er det hundefolk nå også men,tipper det tar tid med gjerdet ja!
TeamTwo Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Skrevet 1. Mai 2011 Herlig å ha et sånt område til bruk da! Prøvde å finne ut om friområder sist jeg var i Trondheim, men fant ikke noe. Det er foreløpig ingen friområder for hund i Trondheim Ifølge ryktene er det et par på gang, og går det bra, blir det kanskje fler. Men skal jeg være ærlig, sånn jeg kjenner denne kommunen blir det sikkert snakk om noe ala "ballbingene" ungene får, altså små inngjerda asfalt/grusplasser, og ikkeno' mer Så krysser jeg alt for at de faktisk tilbyr mer.
simira Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Skrevet 2. Mai 2011 Oslo har jo en haug med områder som ikke er inngjerda. Det koster dem jo ingenting (evt. skiltet og en søppelkasse til bæsj som tømmes iblant), siden det stort sett er områder som ingen bruker til noe annet. Et sted må man jo begynne.
Bisk Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Skrevet 2. Mai 2011 Kjempefine bilder! Nydelige hunder alle sammen!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar