Gå til innhold
Hundesonen.no

javascript


Miko

Recommended Posts

Skrevet

Jeg blir sååå sur, fordi at det er masse jeg ikke kommer inn på p.g.a. av jeg vist nok ikke har javascript :D:D:x

Det er så irriterende når jeg har helt ny pc, å så er det noe som ikke funker!

Jeg hadde det med en gang jeg fikk den.

Har prøvd å laste det ned flere ganger, men går aldri.

Ringte til og med Telenor for hjelp, betalte 150,- for teknisk support som ikke hjalp oss en dritt :x:x:x

Noen som vet hva jeg skal gjøre???

  • 2 weeks later...
Skrevet

Har du lastet det ned herfra? http://www.java.com/en/

Det står Download NOW med svære bokstaver. Dette vil installere Java direkte. Dersom det ikke funker kan du laste ned selve programmet og installere manuelt ved å klikke på Manual Download...

Skal ikke være noe hokus pokus rundt dette...

Skrevet
Har du lastet det ned herfra? http://www.java.com/en/

Det står Download NOW med svære bokstaver. Dette vil installere Java direkte. Dersom det ikke funker kan du laste ned selve programmet og installere manuelt ved å klikke på Manual Download...

Skal ikke være noe hokus pokus rundt dette...

Lasta det ned nå, men det hjalp ingen ting :?

Det som ikke går er når jeg f.eks skal klikke for å få se større bilder, eller ordne på hjemmesia mi.

Det meste på sia mi går det ann å få gjort, men noe må jeg reise til andre med pc for å få ordna.

Skrevet

Bruker du explorer kan java være deaktivert i instillinger...

Bruker ikke Explorer selv så vet ikke hvor du finner det... Explorer er ræva.... :D

( www.GetFirefox.com )

Funker det på andre internettforbindelser med samme pc.?

Eller funker det hos andre med en annen pc.?

Skrevet
Bruker du explorer kan java være deaktivert i instillinger...

Bruker ikke Explorer selv så vet ikke hvor du finner det... Explorer er ræva....  :P  

( www.GetFirefox.com )

Funker det på andre internettforbindelser med samme pc.?

Eller funker det hos andre med en annen pc.?

Har brukt og bruker Explorer enda og har aldri hatt problemer med Java :D Har jo en del Java på hjemmesia mi.

Men du har rett når det gjelder innstillingene :(

Skrevet

jeg ble kvitt problemene med at jeg ikke så ting på sider på grunn av java, men så lastet broren min ned en ny internett, mozarilla firefox trur jeg det heter, og da løste problemet seg..explorer internetten bruker jeg mest,men om det er en side med java går jeg bare inn på firefox nettet :D

hvet desverre ikke hvor du kan laste ned det da.. :(

Skrevet

Her er link til direkte nedlasting av Mozilla Firefox 1.5, Norsk versjon:

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/fir...Setup%201.5.exe

Jeg kan også anbefale denne på det varmeste! Bruker KUN MS iExplorer på nettbanken, fordi det er den eneste plassen så langt jeg har oppdaget at Firefox ikke funker.

Anbefaler også Mozilla Thunderbird som et like knallbra alternativ til e-post i stedet for Outlook Express.

Den laster du ned her (Også denne er på norsk):

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thu...tup%201.0.7.exe

Lykke til :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...