Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefestivalen 2011


Symra&Pippin

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Skulle ønske jeg kjente noen fra Trondheim med plass til en (eller to) ekstra i bilen :innocent:

Hadde vært så gøy å se sonenhunder, og andre, på utstilling!

:D Og da har jeg og jentungen ordna oss Støren-tur :D (så sant naboen melder på bikkjedyret sitt da *ler*)

Dratini, den siden laster ikke for meg heller akkurat nå :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Kommer heller ikke inn :(

Har meldt på tidligere, men skulle jo hatt kontonr sånn at jeg får betalt innen fristen :getlost:

Står kontonr inne på terminlisten hos NKK.

Dratini, den siden laster ikke for meg heller akkurat nå :hmm:

De har visst skikkelige problemer ja :(

Jeg prøver å sende påmelding via mail til kontaktpersonen som står inne i terminlisten hos NKK.

MEN noen som vet hva det koster for en hund (ikke valp)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står kontonr inne på terminlisten hos NKK.

Takk

De har visst skikkelige problemer ja :(

Jeg prøver å sende påmelding via mail til kontaktpersonen som står inne i terminlisten hos NKK.

MEN noen som vet hva det koster for en hund (ikke valp)?

Jeg mener det sto 350kr pr hund.

Edit: Sjekket mailn min ang automatisk svarmail da jeg meldte på, og adressen var da hberihus@online.no

Edit2: Inne på FBgruppen står det nå at ordinær påmeldingsfrist er 6.mai og forlenget er 9.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Takk

Jeg mener det sto 350kr pr hund.

Edit: Sjekket mailn min ang automatisk svarmail da jeg meldte på, og adressen var da hberihus@online.no

Edit2: Inne på FBgruppen står det nå at ordinær påmeldingsfrist er 6.mai og forlenget er 9.mai.

Jeg så ikke dine edits, så jeg sendte henne en sms. Fikk beskjed om at serveren er nede og at jeg kunne prøve å melde på i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er påmeldt der,tror jeg. Har sendt inn via det skjemaet som ligger på nettsida, og fått bekreftelse på mail.

Men hvordan betaler jeg? Får jeg giro på mail? Betaler jeg bare til det kontonr som står på nettsida? Forvirra nybegynner her :icon_confused:

Og skal jeg nå betale 350 eller 400 (ser ordinær frist har gått ut, men meldte jo på før det selv om jeg ikke har betalt enda)

Du fører over til kontonummeret som står der ja :) Bare merk betalinga med at det er betaling for Pax (gjerne regnr) og dag(ene) han skal gå. Når du melder på innen fristen skal du betale prisen som er for påmelding innen ordinær frist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke ut før nå at man måtte betale til kontonummeret som stod på siden deres (så ikke dette før nå) så fikk ikke betalt før nå heller selv om jeg meldte på lenge før fristen. Då må jeg vel betale mer enn 350 kroner per hund jeg da? :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Stakkars arrangør...

4 dommere som har meldt frafall til nå, så det må da bli rekordantall for dommerendringer der.

Kanskje ikke så rart at de ikke får gjort klart tidsskjemaet heller (er litt nysgjerrig på dèt, jeg).

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symra halter fremdeles bittelitt av og til, så det er vel en mulighet for at vi bare blir tilskuere i år. I såfall blir det fælt å sitte og slappe av med rødvinsglasset mens resten av beardisfolket børster! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at jeg meldte oss på begge dagene, så jeg har betalt 350 kr for lite.. Har fått XX på den ene nr lappen. Må jeg da betale resten kontant i sekreteriatet? Og hva mener de med kvittering med gyldig stempel? Har jo ingen kvittering siden jeg betalte via nettbank :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal børste Mobs før jeg reiser oppover - og da skal jeg joine deg med rødvinsglasset og så kan vi mobbe de andre som står og børster og børster og børster!

Susanne

Jaaaa! Gleder meg! :)

Jeg visste ikke at jeg meldte oss på begge dagene, så jeg har betalt 350 kr for lite.. Har fått XX på den ene nr lappen. Må jeg da betale resten kontant i sekreteriatet? Og hva mener de med kvittering med gyldig stempel? Har jo ingen kvittering siden jeg betalte via nettbank :icon_confused:

Jeg pleier alltid å krysse av for at jeg vil ha kvittering når jeg betaler påmeldinger, nettopp for å unngå det problemet der. Du får ta med kontoutskrift og håpe at det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle nettbanker har vel kvitteringsutskrifts-muligheter? Min har iallefall det.

Sjekk etter. En nettbank som ikke kan vise og skrive ut kvitteringer på betalinger er jo ubrukelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig - rart og merkelig å få papirer i posten, liksom...

Stusselige antall for mine raser i alle fall. Men, men - det blir sikkert hyggelig fordet!

Aussie lørdag: kl. 09.00 - 3 pm

Berner søndag: kl. 11.00 - 3 + 13 påmeldt

Aussie søndag: kl. 10.00 - 4 påm.

Ang. XX'ene - ta med kvittering fra nettbanken, det holder helt sikkert.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig - rart og merkelig å få papirer i posten, liksom...

Stusselige antall for mine raser i alle fall. Men, men - det blir sikkert hyggelig fordet!

Aussie lørdag: kl. 09.00 - 3 pm

Berner søndag: kl. 11.00 - 3 + 13 påmeldt

Aussie søndag: kl. 10.00 - 4 påm.

Ang. XX'ene - ta med kvittering fra nettbanken, det holder helt sikkert.

Susanne

Oi, haha! Lurer på hvem den fjerde er, vi er tre som kommer herfra :P

Edit: Takk, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å krysse av for at jeg vil ha kvittering når jeg betaler påmeldinger, nettopp for å unngå det problemet der. Du får ta med kontoutskrift og håpe at det holder.

Aha. Skal gjøre det neste gang :icon_redface:

Alle nettbanker har vel kvitteringsutskrifts-muligheter? Min har iallefall det.

Sjekk etter. En nettbank som ikke kan vise og skrive ut kvitteringer på betalinger er jo ubrukelig!

Takk! Fikk det til :) Og bestilte kviteringsoblat til å klistre på, så håper jeg det holder.

Føler meg som en skikkelig grønn nybegynner på disse utstillingsgreiene. Var jo ikke en gang klar over hvor mange dager jeg meldte oss på liksom :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...