Jump to content
Hundesonen.no

Hundefestivalen 2011

Symra&Pippin

Recommended Posts

Link til hjemmesiden til festivalen: http://www.hundefestivalen.no/index.html

Her står det at første påmeldingsfrist er 27.04, på terminlista står 02.05 som eneste frist. Da er det vel bare å velge da? (Eller bare melde på med en gang).

Sara og jeg rigger oss til med campingvogn, grill, vin og latter! Ta med stol! :lol:

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Nomi er påmeldt begge dager. Håper vi gjentar suksessen fra i fjor :)

Link til hjemmesiden til festivalen: http://www.hundefestivalen.no/index.html

Her står det at første påmeldingsfrist er 27.04, på terminlista står 02.05 som eneste frist. Da er det vel bare å velge da? (Eller bare melde på med en gang).

Jeg sendte mail og opplyste om de ulike påmeldingsdatoene og dette fikk jeg til svar: "Det er mulig hold deg til annonsen, så går det bra."

Da sees vi der med våre "søskenvogner" - går det an å holde av plass, tror du?

Susanne

Jeg skal prøve hvis jeg kommer dit før deg! Lurer på hvor vi får plass i år, vi har vært litt bortskjemt og fått plass rett utenfor ringen før, siden vi har hjulpet til. Beina mine har ikke lyst til å gå fram og tilbake til den borterste parkeringsplassen så veldig mange ganger i løpet av dagen, og så føler jeg meg ikke fullt så funksjonshemmet at jeg tør å be om spesialbehandling. :aww:

Jeg er påmeldt der,tror jeg. Har sendt inn via det skjemaet som ligger på nettsida, og fått bekreftelse på mail.

Men hvordan betaler jeg? Får jeg giro på mail? Betaler jeg bare til det kontonr som står på nettsida? Forvirra nybegynner her :icon_confused:

Og skal jeg nå betale 350 eller 400 (ser ordinær frist har gått ut, men meldte jo på før det selv om jeg ikke har betalt enda)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...