Gå til innhold
Hundesonen.no

"Sexy" sanger?

Aya

Recommended Posts

Ja, overskriften kan vel få en til å tenke både det ene og det andre, men jeg er på et annet forum hvor det var en diskusjon om hvilke sanger man synes er sexy - dvs, ikke nødvendigvis i tekst, men som har rytmer og melodi og evt. tekst som får en til å, eh ja, tenke at sangen er sexy :lol::icon_redface: En av deltakerne der foreslo f.eks Kashmir av Led Zeppelin. Har dere noen sanger som umiddelbart gir de assosiasjonene? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I touch myself" - The Divinyls

"I'm a slave 4 U" - Britney Spears

"The Continental" - Prince

"Touch It" - Monifa

"Unleash The Dragon" - Sisqo

"Cream" - Prince

"Let's Take a Walk" - Raphael Saadiq

"Get Off" - Prince

"I Wanna Melt With You" - Prince

"The Max" - Prince

"Your Body is a Wonderland" - John Mayer

:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall: Jace Everett: Bad things. Veldig enig med Kashmir med LedZep også. Hm. Liker forresten E.T. med Katy Perry og Kanye West, selv om det er på en litt annen måte. Og så er det en Klovner i Kamp-sang som jeg første gang jeg hørte den utbrøt: "det er jo en sånn ****sang" ( :lol: Etter noen glass vin og da), men jeg finner ikke ut hva den heter. Litt lavmælt, men rask. Og Poison selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rammstein - Führe Mich

Det var noen av dem ihvertfall :innocent:

Støtter denne! :thumbs: Og slenger med:

(Må være reg.bruker på Youtube. Går ann å finne sangen uten musikkvideoen på Youtube ved å søke på tittelen.)

Metallica - Sabbra Cadabra: Den funker hvertfall fint som strippesang. :innocent:

Ellers så er det flere Rammstein sanger som funker å. "Du riechst so gut", deler av teksten på "Rein Raus", "Bück dich", "Bestrafe mich"... For å nevne noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

"Bed of Roses" - Bon Jovi

"Wanted Dead or Alive" - Bon Jovi

"Animal" - Def Leppard

"Bringin' On The Heartbreak" - Def Leppard

"Love Bites" - Def Leppard

"Excitable" - Def Leppard

"Say You Will" - Foreigner

"A thousand years" - Toto

"Nothing Else Matters" (Acoustic/Elevator version) - Metallica

"Church of Desire" Richie Sambora

Noen av de jeg kom på i farta :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...