Djervekvinnen Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Jeg prøver å hjelpe ei med å finne noen seriøse chihuahua oppdrettere. Noen som kjenner til noen? Send link til hjemmesiden. De skulle gjerne hatt ny hund så snart som mulig, så hvis noen vet til evnt omplassering etc er det også av interesse.
Nyan Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Sjekk ut kennel Sipikira. Vet at de driver med oppdrett av både whippet og chihuahua. Uten at jeg kan påberope meg noe peiling på chi'er, så er i alle fall whippsene deres veldig flotte og de har holdt på med oppdrettet endel år. Edit: Kan se ut som om de har avlet frem endel premierte chi'er rundt omkring.
Djervekvinnen Skrevet 20. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2011 Takk for link! Jeg kjenner jeg er ute på veldig ukjent terreng når jeg ser på finn.no feks. Har jo smuglerhunder og uregistrerte hunder i minnet, så blir litt usikker da
SiriEveline Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Jeg kan jo anbefale å bli medlem i Chihuahuaforumet som jeg er ganske sikker på at er det mest aktive forumet, skal snakke med oppdretter venninnen min når hun er hjemme fra ferie.
Nyan Skrevet 20. April 2011 Rapporter Skrevet 20. April 2011 Takk for link! Jeg kjenner jeg er ute på veldig ukjent terreng når jeg ser på finn.no feks. Har jo smuglerhunder og uregistrerte hunder i minnet, så blir litt usikker da Skjønner den.. Chihuahuaer er det jo så vanvittig mange annonser på! Vanskelig å vite hvem som er seriøse og erfarne, og hvem som absolutt ikke er det. :/
Djervekvinnen Skrevet 20. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2011 Takk for forum tips! Det er videreformidlet
29a Skrevet 21. April 2011 Rapporter Skrevet 21. April 2011 Forumet som ble linket til over er Norges eldste chihuahuaforum og definitivt et forum å være på dersom man vil bli kjent med seriøse chihuahuaoppdrettere
Kristinh Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Skrevet 2. Mai 2011 Zanevi er mitt forslag sunne fine hunder med mye korrekt bitt som jeg er veldig nøye på. Trivelige hunder har de også. Lykke til
Zitka Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Skrevet 4. Mai 2011 Kennel mini morris er mitt tips.. Kjenner ikke til de, men har fulgt me litt og har en god magefølelse på disse
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar