Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskekrimmens kommentartråd


SoppenCamilla

Recommended Posts

I worship Thee, o Royal Highness of the DogZone!

Signerer den :D

*Bøye seg ydmykt i støvet*

Jeg ler så jeg griner her, måtte hente papir for å tørke tårer :lol: Er imponert over hva du husker av samtaler og detaljer om sonisene. Tar du notater gjennom året, eller? :lol: Gleder meg vilt til fortsettelsen. Tror jammen ikke jeg kan dra på hytta nå, for der har vi ikke nett, og jeg kan ikke gå glipp av en så spennende krim :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

:fish:

Fekk du fesk?!

Signerer den :D

*Bøye seg ydmykt i støvet*

Jeg ler så jeg griner her, måtte hente papir for å tørke tårer :lol: Er imponert over hva du husker av samtaler og detaljer om sonisene. Tar du notater gjennom året, eller? :lol: Gleder meg vilt til fortsettelsen. Tror jammen ikke jeg kan dra på hytta nå, for der har vi ikke nett, og jeg kan ikke gå glipp av en så spennende krim :aww:

:lol: :lol: Tror du er trygg! Tråden er her fortsatt når du kommer tilbake! Og nei, tar ikke notater! Har som sagt aldri tenkt over at det er noe uvanlig å legge merke til sånne ting. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. Bruk kart og kompass, men bare hvis du klarer å lese de. Eller bruk gps. Med fullt batteri. Og legg ut ruta på Facebook etterpå, så andre vet hvor sporty du er!

Tror jeg dævver :lol::lol::lol:

Jeg forbeholder meg forøvrig retten til å IKKE melde meg inn på sukker.no (sånt har man da vokst fra må vite... *host*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg dævver :lol::lol::lol:

Jeg forbeholder meg forøvrig retten til å IKKE melde meg inn på sukker.no (sånt har man da vokst fra må vite... *host*)

:icon_redface: :icon_redface:

Jeg har 4-5 venner som bruker den og en som jeg "konkurrerer" med på andre kanten av landet. *forklare og slikt og sånt* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PRØVER DERE Å GI MEG DÅRLIG SAMVITTIGHET FOR AT JEG IKKE SYKLER I ATTEN MIL MED HUNDEN MIN SOM IKKE ER HUSKY, ELLER?!

Ja for tenk atte vi gjør det for tenk :lol:

:icon_redface: :icon_redface:

Jeg har 4-5 venner som bruker den og en som jeg "konkurrerer" med på andre kanten av landet. *forklare og slikt og sånt* :lol:

Du er ikke alene da *ler*. Jeg hadde garantert gjort det jeg også om jeg hadde hatt mulighet *ler*. Men jeg trenger ikke sånn GPS-dings for å skryte jeg da *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ledd så høyt at gutta kom stormende inn med vill bjeffing.... de trodde nok jeg ikke hadde tatt pillene mine :D :D

:lol: Det var det som skjedde her også. Marvin trodde det var party på gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer pååå:

Hvilke to brukeres liv forandret seg ganske drastisk, da den ene solgte leiligheten sin til den andre?

Hvilken bruker gikk fra hunder i gruppe 10 til to langhårede individer fra gruppe 1?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde at jeg nesten ikke har vært på sonen på minst et år, klarte nesten hele quizzen :icon_redface: Fantastisk Soppemor. Bøyer meg i støvet (kanskje et nytt hatlisteuttrykk? :lol: ) for din penn, eller ditt tastatur, om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer pååå:

Hvilke to brukeres liv forandret seg ganske drastisk, da den ene solgte leiligheten sin til den andre?

Hvilken bruker gikk fra hunder i gruppe 10 til to langhårede individer fra gruppe 1?

:P

Mari solgte til Madam Mim. men om det var drastisk vet jeg ikke :o

hmm, siste vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer pååå:

Hvilke to brukeres liv forandret seg ganske drastisk, da den ene solgte leiligheten sin til den andre?

Hvilken bruker gikk fra hunder i gruppe 10 til to langhårede individer fra gruppe 1?

:P

Anette&Amiga svarte jo på den første.

Andre spørsmålet er det vel Lill som er svaret?

Kjempemorsomt med quizen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari solgte til Madam Mim. men om det var drastisk vet jeg ikke :o

hmm, siste vet jeg ikke.

Jo, for Mari flytter (hjem?) til Trondheim og Madam Mim flytter jo fra de dype skoger til byen og det er en kjempedrastisk forandring :) Alt man vet :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...