Gå til innhold
Hundesonen.no

Svart,blå på pungen og rundt.


elinebj93

Recommended Posts

Jeg syns det er litt skummelt at du tar det forgitt at det er normalt, fordi EN person skriver at det var normalt for hennes hund.

Pigmenter og flekker varierer på div hunder.

Min har også det, alltid hatt det og det er normalt. MEN ja, ikke ta alt du leser for god fisk! :) Sånn til en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var helt lyserosa under magen med noen bittesmå fregner da jeg fikk ham, så ble fregnene sakte større, helt til de var mer flekker, og jaggu har han ikke mørke baller nå (litt rosa på kanten på den ene, og ja, jeg inspiserer ofte og nøyaktig :aww:). Jeg har aldri tenkt på det som unormalt, og jeg har aldri fått beskjed fra noen om at jeg burde bli bekymra heller :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn har mørkere baller.... uansett dyreart. Det er helt normalt at de mørkner etterhvert som testosteronet befester seg i kroppen, akkurat som damer (tisper) blir mørkere på kjønnsleppene.

Det er jaggu godt vi har deg, tulip. :ahappy:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jaggu godt vi har deg, tulip. :ahappy:

:lol:

Altså, jeg er vokst opp i et lestadiansk samfunn, der man ikke snakket om sex. Men alikevel lærte vi såpass i de få timene med seksualundervisning på skolen. Kanskje fordi at unga ikke skulle spørre flaue foreldre??

Jeg trodde iallefall dette var en del av vanlig almenn/seksualkunnskap :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...