Vimsan Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Då var det dags för Casper att få sin alldeles egna tråd här! I stamtavlan har han numera namnet NordJV-10 Bå Lammas av Nangijala men heter Casper till vardags. Han föddes den 24.02.2010 i en kull på 7, efter Sheerena´s Wicked Wilma och Boheme Balpoa. Planerna för Casper är att han ska träna/tävla i freestyle men han ska också få visa fram sig i utställningsringen. Om det blir något annat får vi se allt eftersom han mognas. Casper har nu i skrivande stund rundat året och är väl en typisk 1-åring vill jag säga; vimsig, vilter och god med massa energi och bus för sig. En riktig storcharmör med glimten i ögat. Världens bästa Casper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Fine Casper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 :wub: Søte, snille Casper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 10. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Fine Casper *stolt* :wub: Søte, snille Casper Tusen tack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Casper er kulest!^^ Og penest! Og enveldig fin Gronnis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Lille sutrekoppen jo Awww Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Den er ikke stygg den der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 10. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Casper er kulest!^^ Og penest! Og enveldig fin Gronnis! Åååå tuuusen tack för så goda ord pippin jag är såklart helt enig med dig Lille sutrekoppen jo Awww ja här är han vettu...propell, spöket och rampetrollet Den er ikke stygg den der Hihi han är ganska så ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Han er kjempefin Vimsan! Og neeesten like søt som Mio også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Nydelig han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 10. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Han er kjempefin Vimsan! Og neeesten like søt som Mio også Tack, han är världens finaste Nydelig han er Tusen tack Caroline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 10. April 2011 Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Han har så herlig uttrykk på det siste bilde Fine gutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 10. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2011 Han har så herlig uttrykk på det siste bilde Fine gutten Tuuuuusen tack Anniken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2011 Här kommer en uppdatering med fler bilder av Casper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 3. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2011 Caspeeeeeeeeeeeeeer han er en CASPER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2011 Caspeeeeeeeeeeeeeer han er en CASPER Hihi ja han är en äkta Casper lille rampen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2011 Herremåne for en pels det er på han da Det er pent å se på, men jeg er glad det ikke er meg som børster han der.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 6. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2011 Herremåne for en pels det er på han da Det er pent å se på, men jeg er glad det ikke er meg som børster han der.. hehe Hahaha! Casper har endel päls ja men tro det eller ej så är han relativt naken nu för honom att vara *fniss* borsten jobbar på heltid också ja. Så den bilden du la ut av Dronning-Dina med pälsen som låg vid sidan av, var en ytterst vanlig syn för mig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2011 Som jeg nevnte til en av mine treningsvenner med pelshund: Jeg skulle gjerne hatt masse pels å kose med, men nei takk til arbeidet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 6. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2011 Flotteste groendalen jeg har sett. <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 6. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2011 Som jeg nevnte til en av mine treningsvenner med pelshund: Jeg skulle gjerne hatt masse pels å kose med, men nei takk til arbeidet... Ja det är en sak man får gå igenom mig säg själv hur man ställer sig till pälsvård, jag själv tycker bara det är mysigt att ordna och fixa med pälsen. Flotteste groendalen jeg har sett. <3 Naaw tusen hjärtlig tack för den fina komplimangen det värmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 6. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2011 (endret) När jag ändå är igång så passar jag på att lägga ut ett par bilder till. Casper hittade en liten pinne i skogen Den var väldigt fin faktiskt Så fin att han var tvungen att kosemose lite på den Endret 7. Mai 2011 av Vimsan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Hahaha! Casper har endel päls ja men tro det eller ej så är han relativt naken nu för honom att vara *fniss* borsten jobbar på heltid också ja. Så den bilden du la ut av Dronning-Dina med pälsen som låg vid sidan av, var en ytterst vanlig syn för mig. hehe.. Stakkar! Jeg syns Dina har for mye pels jeg, så jeg misunner deg ikke När jag ändå är igång så passar jag på att lägga ut ett par bilder till. Casper hittade en liten pinne i skogen Den var väldigt fin faktiskt Så fin att han var tvungen att kosemose lite på den Det er viktig at pinnene er store Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 19. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Haha ja 2ne det är viktigt det! Han prövade springa med den också men det visade sig vara något opraktiskt så han droppade det tillslut. Istället hittade han en mindre pinne som fick vad den tålde, den var väldigt praktisk den. Kunde användas både som käpp och tilltugg. Här kommer ett par nya bilder i samma slängen. Gladgrabben Ramp...biter på blomman! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 19. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Han er så vakker Günther gleder seg til å dele kjempepinner med han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts