Synnikken Skrevet 4. April 2011 Rapporter Skrevet 4. April 2011 Idag kom Morgaine (satser på at det skrives slik)på besøk. Her er bilder av trollungene som koser seg Noen er litt uklare, men det får dere leve med Boris passer på at alt går riktig for seg.. Massee bilder av frk Briard, Fleste hvor hun løper med mopsene er uklare. Så får prøve igjen en annen gang
Morgaine Skrevet 4. April 2011 Rapporter Skrevet 4. April 2011 Mange fine bilder av lille wookien min Chewie hadde en kjempe hyggelig leketid med hele mopseflokken.
Guest Lilli22 Skrevet 4. April 2011 Rapporter Skrevet 4. April 2011 Mange fine bilder av lille wookien min Chewie hadde en kjempe hyggelig leketid med hele mopseflokken. Så søøt. Aron har lyst å leke med også hehe
Morgaine Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Så søøt. Aron har lyst å leke med også hehe Chewie er midt i sin "jeg er full av energi" fase nå så vi skal alltids få til en lekedate. Denne har potensiale Hehe...ja alle briarder skjeler jo med øynene er derfor de har en stor lugg å gjemme dem bak
Guest Lilli22 Skrevet 6. April 2011 Rapporter Skrevet 6. April 2011 Chewie er midt i sin "jeg er full av energi" fase nå så vi skal alltids få til en lekedate. Hvor gammel er Chewie? Aron er 6 snart 7 mnd. Aron er alltid glad og veldig energisk. Ganske villbass.
Morgaine Skrevet 6. April 2011 Rapporter Skrevet 6. April 2011 Chewie er rett over 3 mnd. Så hun har begynt å oppdage at hun har energi og masse av det. Hun begynner alltid med å være veldig rolig og litt tilbakeholden når hun treffer nye hunder på fremmede steder men så er det plutselig full turbo.
Quintinus Skrevet 6. April 2011 Rapporter Skrevet 6. April 2011 Der er Chewie jo! Hvordan går det på valpekurset? Neste torsdag kommer vi tilbake...
Morgaine Skrevet 6. April 2011 Rapporter Skrevet 6. April 2011 Valpekurset går fint det. Vi gleder oss til i morgen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar