Synnikken Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Min 1 April var veeeldig avslappet 9:30 Jeg står opp, og første jeg gjør er å tisse: 10:00 Pusser jeg tenner 11:00 ish har jeg akkurat vasket over stuegulvene 12:00 Velfortjent sofaavslapping etter endel rydding og vasking 13:00 Lufter hunder og er stadig imponert over parkeringene til folk i hagen her. Faktisk så imponert at jeg måtte ta to bilder. 14:00 ish dusjet jeg! 15:00 var jeg ferdig dusjet og tørket sånn halveis, så da gikk vi på nabodate til den nye naboen vår. Gustav den Engelske bulldogen. 16:00 Går jeg den lange veien fra leil min (den grå trappen til høyre på huset) til hit hvor jeg står når jeg tar bildet. For å spise middag hos mamma 17:00 pakker inn pakkesang til bursdagskusinen 18:00ish ventet jeg på Cattn var påvei opp.. Mens vi ventet på henne fant vasken (jada Cattn, blandebatteriet) ut at det ville avgå med døden. 19:00 ish, Er ankommet huset jeg passet for helgen.. Er dyypt nedi søppeldynga snopeboksen! 20:00 isj, ser på Norske Talenter ellernoe sånn og ler av petra som er meget rar.. 21:00 Cattn knusekoser 22:00 Leker litt med hundene på stuegulvet, Hadde åtte hunder der i helgen 23:00 Boris og Lilla har tatt kveld Etter dette glemte jeg bilder men men! syns jeg var flink jeg
SoppenCamilla Skrevet 4. April 2011 Rapporter Skrevet 4. April 2011 Fiin dag med fiiine hunder! Gustav så ut som en kjekking!
Synnikken Skrevet 4. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2011 Koselig dag Så du tisser stående? Dessverre så funker det relativt dårlig for min del.. Fiin dag med fiiine hunder! Gustav så ut som en kjekking!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar