Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpsmunnkurv.


Recommended Posts

Hei! Har tenkt å kjøpe løpsmunnkurv til Lundii nå, så hun får vent seg til å gå med den før neste LC-trening.

Har kikket litt rundt, eneste stedet jeg fant, var på deg DogGear, men der skjønte jeg lite av bestillingsprosedyrene. :P

Er det noen som vet om linker til nettbutikker som har løpsmunnkurver, som sender til Norge, og som kanskje har litt lettere bestillingsskjema? :aww: Og, som gjerne har mål på størrelsene, så jeg vet hvilken størrelse jeg skal ha. (Jah, jeg er kravstor!)

Takk på forhånd! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dogGear er jeg selv veldig fornøyd med å bestille ifra. Du trykker på engelsk tekst oppe til høyre på siden, så kjøp det du ønsker. Så får du mail fra ho som har butikken med adresse til paypal kontoen. Veldig enkelt. Jeg har bestilt derifra flere ganger. Veldig bra service. LINK

Ellers har du masse på Ebay. Der kjøpte jeg munnkurven til Nitro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dogGear er jeg selv veldig fornøyd med å bestille ifra. Du trykker på engelsk tekst oppe til høyre på siden, så kjøp det du ønsker. Så får du mail fra ho som har butikken med adresse til paypal kontoen. Veldig enkelt. Jeg har bestilt derifra flere ganger. Veldig bra service. LINK

Ellers har du masse på Ebay. Der kjøpte jeg munnkurven til Nitro.

Ja, men jeg har ikke PayPal-konto selv, må man ikke ha det, da? :P (jeg er litt blond på ting) De har veldig fine ting, og lett å finne fram på sidene og alt! Skal sjekke ut Ebay, takk for tipset! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg trodde av tittelen at du skulle ha en munnkurv til å bruke i løpetida. Hva nå det skulle være godt for. For hannhunden som snuseri baken hele tida eller noe? :icon_redface:

Hahahaha! :D

Jeg kjenner er par tisper som egentlig burde hatt sånn munnkurv idet de skal parres, jeg... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg trodde av tittelen at du skulle ha en munnkurv til å bruke i løpetida. Hva nå det skulle være godt for. For hannhunden som snuseri baken hele tida eller noe? :icon_redface:

*ler* :lol: Nei, så ille var det heldigvis ikke! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Tips: Torshammarens og Hot Isle i Sverige selger også løpsmasker/dekken. Torshammarens har sagt de kommer til vårprøven i Norge og det gjør sikkert Hot Isle også :)

http://torshammarens...tryck/index.php

http://www.hotisle.nu/

den som er 28-29 april? jeg har kurs den helga :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...