xxx12345 Skrevet 29. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2011 Torsdag er i morra det! Ja, vi kommer vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nihon Supittsu Skrevet 29. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2011 Jeg tror kanskje vi kommer i morgen, om jeg finner fram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 29. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2011 Mulig jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 29. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2011 Mulig jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 6. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2011 Noen som kommer i morgen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 6. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2011 Imårra skal jeg jobbe sent så kan ikke komme dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 7. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2011 Jeg kommer nok heller ikke. Aro har overbelastet noen muskler i ryggen, så prøver å holde han så rolig som mulig om dagen. kjedlig, det synes han også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 7. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2011 Det er altfor varmt og klamt å gå så langt idag, hilsen gamling2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 12. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2011 Noe liv denne torsdagen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 12. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2011 Jeg skal trene rundering på torsdag, så jeg kommer ikke. Men kanskje neste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 12. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2011 Ja, er nok hjemme da også jeg, har jo ikke ferie enda så må nok holde meg i barteby. Noen som blir med og trener evt. på søndag? Jeg trener nemlig trening med forstyrrelser. Ooog Therese, jeg har satt med en dato for lp debuten min, så nå må jeg trene. Har jo ingenting på plass jo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 12. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2011 Ja, er nok hjemme da også jeg, har jo ikke ferie enda så må nok holde meg i barteby. Noen som blir med og trener evt. på søndag? Jeg trener nemlig trening med forstyrrelser. Ooog Therese, jeg har satt med en dato for lp debuten min, så nå må jeg trene. Har jo ingenting på plass jo.. Hehe når og hvor skal du debutere? Jeg er gjerne med på søndag, men da blir det for lydighetstrening, ikke slippeløs og leketreff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 13. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2011 Vi kommer nok ikke denne gang heller, men i neste uke, da håper jeg det kommer mange! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 13. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2011 Ser ikke ut til at det kommer noen imorgen så da orker ikke jeg ta turen heller Men om noen soniser vil treffes for tur/sosialisering så er vi gjerne med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 13. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2011 Ser ikke ut til at det kommer noen imorgen så da orker ikke jeg ta turen heller Men om noen soniser vil treffes for tur/sosialisering så er vi gjerne med Lyst til å gå tur med oss? Jeg orker ikke å gå helt ned Rotvoll, men vi kunne kanskje funnet på noe annet? (Stokkbekkdalen?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 13. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2011 Jeg avtalte tur med whippsedamene i morgen for litt siden, men i er gjerne med en annen dag Men du må gjerne være med altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2011 Err'dere helt fraværende hele trondheimsgjengen? Synes dere har vært dååårlige på oppmøte, hihi. Jeg trenger forstyrrelser i lp-treningen min, og en 'dommer' til og snafse litt på tennene til bikkja om noen er villig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2011 Jeg kan på torsdag Samme tid og sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2011 Jeg kan også på Torsdag og har med meg to potensielle forstyrrelser Jeg skulle gjerne hatt noen til å sett på litt tenner og klemt litt her og der jeg også. Altså da på valpen, ikke på meg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2011 Veldig fint at Therese kan såpass mye på torsdag Vi kommer! Endelig Vil gjerne benytte anledningen til å gjøre slikt som man strengt talt burde vært ferdig med; passeringstrening og kontak- og rotrening rundt andre hunder Ellers ville jeg gjerne vært med på fellesdekk, hadde det ikke vært for at en viss liten Dimling syns at enkeltdekk er en såpass behagelig foreteelse at han likegjerne siger ned i nærmere fosterstilling for å lettere kunne lukte på blommorna mens man venter på nærmere beskjed Hvis noen har akutthjelp mot siruphofter som glir ut i skinkedekk, vil det settes stor pris på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 19. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2011 Vi kommer forhåpentligvis en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 19. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2011 Veldig fint at Therese kan såpass mye på torsdag Vi kommer! Endelig Vil gjerne benytte anledningen til å gjøre slikt som man strengt talt burde vært ferdig med; passeringstrening og kontak- og rotrening rundt andre hunder Ellers ville jeg gjerne vært med på fellesdekk, hadde det ikke vært for at en viss liten Dimling syns at enkeltdekk er en såpass behagelig foreteelse at han likegjerne siger ned i nærmere fosterstilling for å lettere kunne lukte på blommorna mens man venter på nærmere beskjed Hvis noen har akutthjelp mot siruphofter som glir ut i skinkedekk, vil det settes stor pris på! Eh betyr den første kommentaren at jeg egentlig har andre planer på torsdag? Hva er det jeg har glemt nå da?? Og mer sjokkerende; hvilken avtale er det du husker som jeg har glemt Jeg har et bra triks mot sirupshofter jeg, men det er ganske kjedelig Ellers er jeg veldig med på fellesdekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 19. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2011 Vi kommer forhåpentligvis også, må bare ordne meg med bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 19. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2011 Eh betyr den første kommentaren at jeg egentlig har andre planer på torsdag? Hva er det jeg har glemt nå da?? Og mer sjokkerende; hvilken avtale er det du husker som jeg har glemt Hint til dobbelposting i går kl 23:05, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2011 Håper jeg kan få vært med litt til høsten og, hvis jeg ender opp i Trondheim. Trenger virkelig å trene på passeringer her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts