Azzi Skrevet 1. April 2011 Rapporter Share Skrevet 1. April 2011 Dette er Azzi, en Labrador Retriever som jeg har sammen med samboeren min :rolleyes2: Hun er vår julegave til oss. Hun ble nemlig født 23.12.10 Det er våres første hund! I mine øyne er ho bare den vakreste Liker så godt å ligge på ryggen, så Her har vi brukt masse penger på leker, og så er det første ho finner seg, når vi kommer hjem, en...FLASKE! Så nå ligger det minst 5 flasker rundt i leiligheten og flyter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 1. April 2011 Rapporter Share Skrevet 1. April 2011 Awww en læææææb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uisaksen Skrevet 1. April 2011 Rapporter Share Skrevet 1. April 2011 Nåmin så nyyyyydelig liten en! Gratulerer så mye og lykke til videre med valpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 1. April 2011 Rapporter Share Skrevet 1. April 2011 Så nydelig.. Flere bilder takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. April 2011 Rapporter Share Skrevet 1. April 2011 Lab-valper er noe av det søteste altså. Fluffy-pups kan bare gå å legge seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bell Skrevet 1. April 2011 Rapporter Share Skrevet 1. April 2011 Awh Nå fikk jeg lyst på en labrador jeg også.. Likte spesielt det siste bildet. DE dådyrøynene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. April 2011 Rapporter Share Skrevet 1. April 2011 Utrolig søt liten ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 1. April 2011 Rapporter Share Skrevet 1. April 2011 Så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 Dæsken så søt Nå fikk jeg lyst på valp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 Skal jeg noen gang ha en annen rase enn det jeg har nå, blir det definitivt en labbe. Hun var kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 Skal jeg noen gang ha en annen rase enn det jeg har nå, blir det definitivt en labbe. Hun var kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 Synes jeg ser noe kjent og utspekulert hund i blikket på siste bildet der, ja. Søt valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 Synes jeg ser noe kjent og utspekulert hund i blikket på siste bildet der, ja. Søt valp! Haha, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 Haha, jeg også Min var "seee så uskyldig og søt jeg er, da, kom litt nærmere, da! Om nom nom nom nom". Glad valpetiden der er over, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 Min var "seee så uskyldig og søt jeg er, da, kom litt nærmere, da! Om nom nom nom nom". Glad valpetiden der er over, altså! *humrer* også det høres veldig kjent ut. Eller bare ikke "om nom nom nom", men JAFS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 2. April 2011 Rapporter Share Skrevet 2. April 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzi Skrevet 9. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2011 Jeg får hive inn noen flere bilder nå, da Klumpen min har blitt større nå, så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 9. April 2011 Rapporter Share Skrevet 9. April 2011 Naw sååå nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar