Gå til innhold
Hundesonen.no

Å gå fra brunt til blondt hår


MegaMarie

Recommended Posts

Jeg og ville gått for avfarging hos frisør :) Det du kan gjøre er å gå ned på frisørskolen i byn, det blir evt i allefall billige.. Og de har jo alltid en frisør/lærer med seg som hjelper de med å ta riktig farge/avfarging osv :)

Det ordner seg nok til slutt skal du se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mars i fjor bleiket jeg håret mitt fra en fargen mørk brun til mellom/lys gyllen blond.

I tidlig februar i år ville jeg farge den laaange kommunegråe etterveksten min, så det frisøren gjorde var å farge håret mitt lyst, men tok deretter en "avvask" slik at fargen ble kjøligere. Ble en vakker nesten gull- blond farge! Jeg er veldig fornøyd fortsatt! Det slet mindre på håret enn den forrige bleikinga gjorde, men jeg kjøper sjampo og hårkur hos frisør med mye proteiner for å vedlikeholde håret og gi det styrke.

Nå er jeg ingen hårekspert men en avvask gav håret et naturlig utseende, så kanskje du kan prøve dette etter fargingen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Da har jeg vært hos frisøren :) Avfarging var ikke tingen å gjøre med håret mitt som allerede var orange, for det eneste avfarging gjorde var nettopp å gjøre det orange. De hadde visst trodd når de så bestillingen at jeg hadde svart igjen i tuppene. Dermed ble det striping istede, og jeg er nå strawberry blond og meget fornøyd :D Frisøren sa at jeg kunne ta 1-2 stripinger til om jeg ønsket det etter en stund, men solen vil jo også hjelpe å få det lysere :) Jeg kan laste opp bilde en dag så dere får se.

Frisøren tok også en korigering så fargen ble kaldere :)

Det ble en dyr dom og jeg lærte på den harde måten å ikke farge det så mange toner mørkere enn min egen igjen :P

226272_10150238868692214_593527213_8877823_268456_n.jpg

Hoho, se bortifra at jeg leker overlykkelig ved siden av blowup daten min :icon_redface:

223536_1983138899337_1269162374_32305763_6313180_n.jpg

Se bortifra fisken jeg går med i bånd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...