Gå til innhold
Hundesonen.no

Kovu og Odin på Renabesøk

Raksha

Recommended Posts

I går stakk Simira og mann innom på vei nordover, så Kovu og Odin fikk strekke litt på beina før de skulle kjøre i mange timer videre. Da måtte man jo ta noen bilder.

Først fikk Odin komme ut av bilen og hilse på hester og høns. Kjekk han. :wub:

5555940897_d3b144e494.jpg

Så fikk Snusern og Luksen komme ut og leke med Kovu. Man kan vel si at de fant tonen:

5556525324_bcb734b36c_z.jpg

Kovu hadde sunn respekt for voksne damer som ikke ville ha ørevask:

5555941569_d8550c2633_z.jpg

Leke!

5556525906_1babd622be_z.jpg

Den svarte saken er heeeeeeeeeeeeeelt normal:

5556526152_1bbf67e7c8_z.jpg

Jakt på en ridgeback:

5555942417_e4ef323e0a_z.jpg

Lukisen har omsider lært at det er bedre å roe ned på tempoet å være med på jakta enn å strekke ut og være hare :lol:

5556526938_6cfdbeb53d_z.jpg

Ridgeback down!

5555943117_d074fc8ed7_z.jpg

5556527508_5b868e1fc6_z.jpg

Påan igjen:

5556527784_6acba05382_z.jpg

It takes two to tango:

5555943821_4764682c3e_z.jpg

Øøøøh...

5555944117_f4318aa2eb_z.jpg

To mot en!

5555944427_60721cea7a_z.jpg

Aaaangrip!

5556528874_ec35c2e1d1_z.jpg

5555944965_1f4ae2feff_z.jpg

Wups!

5556529372_afcf1c5c5a_z.jpg

Kovu boffer på kamphanen min som galer, Lukisen må sjekke hva han boffer på.

5556529730_81d77dba34_z.jpg

Snusern er alltid elegant

5555945873_e2e64ed222_z.jpg

Tusen takk for besøket! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder :wub: Lukisen er jammen blitt stor og vakker! *tvinge seg selv til å se bort*

Er halsbåndet til Kahlo fra collarmania? Er du fornøyd med det? :) Hvor bredt var det i inches på siden deres? Det så nemlig meget bredt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder! Gutta storkoste seg, og jeg er kjempefornøyd med at de hverken ble spist av hestene eller hanen! Fikk et par blinkskudd selv, men før jeg begynner å laste opp skal vi på tur i snøstormen her i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine de er, alle sammen! Jentene mine synes også at Kovu er veldig kul å erte opp. ;)

Men jeg synes jo at Kasko og Odin kunne fått kose seg litt sammen også da. :whistle:

:lol: Kasko og Odin fikk kose seg, men ikke sammen. *fnis* hadde ikke blitt så mye kos da, gitt. Kovu var bare helt herlig, og Kahlo syntes det var utrooolig artig med en hund som var større enn henne som ville herje!

Så gøy :D Gleder meg til det er min og Casper sin tur :D

lol @ klippen til Kahlo :lol: fineste bustetrynet :D Men ser hun er tynn ja :/

Ja! Snusern og Prikkedyr må jo være genial kombinasjon!

Ja, hun er tynn. :hmm: Har et bilde der hun står rett opp og ned, men det tør jeg ikke legge ut. :icon_redface: Men hun ser ut som snuser nå da, ikke briard. :lol:

Hvor er halsbåndet til Kahlo fra?

Collar mania. :)

Only blondi: quoten din gikk sin vei, men ja, collar mania, men jeg kjøpte det av jeanetteh her inne, så aner ikke bredde og sånt i følge siden dems. Er bredt ja, men ikke bredere enn det må være på så stor hund, syns jeg. :)

Og tusen takk alle for skryt av dyra og bilder. Kahlo og Kovu var match made in heaven og lupin var sånn lillebror som hadde fryyyyktelig lyst til å være med, men ikke helt turte. :lol: Men han blir tøffere og tøffere for hver hund han møter. :wub:

Simira: Gleder meg masse til å se bildene dere tok! Og Snusern vil veldig gjerne leke med Kovu og odin en annen gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Kommer vell helt ann på hvilken type stor hund det er. Til Kelpie syns jeg det hadde blitt for bredt, for de er så lett bygd. Til Kahlo passer det veldig bra :ahappy:

Hehe ja, i min verden er ikke kelpie stor. Men var derfor jeanetteh solgte det til meg, hun syntes det ble for kraftig for sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi!

Eeen, toooo, treeee!

P1010517.JPG

Uææææ!

P1010533.JPG

Kovu på flørtern.

P1010535.JPG

Pannekake er godt, synes Snusern. Mere?

P1010536.JPG

Du lukter litt rart i øre, snusedyret.

P1010537.JPG

Ok, ok, jeg skal ligge unna!

P1010538.JPG

Se her Lups, sånn skal du leke:

P1010539.JPG

Sjefshesten og sjefshanen

P1010541.JPG

Odin fikk også komme ut og leke litt med Snusi, jeg er såå stolt av hundenens oppførsel i hønsegården!

P1010543.JPG

På snusern

P1010550.JPG

Kovu sjekker hvor nært han kan gå bakbena på Lady

P1010556.JPG

Best å være litt forsiktig ja

P1010558.JPG

Kasko fikk komme ut etterpå og gjøre litt ablegøyer for oss.

Har du noe godt, mannen?

P1010562.JPG

Kan sitte pent da!

P1010564.JPG

Flere og større bilder her: http://www.simira.net/gallery/Hund/2011-03-24-Rena/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige bilder!! Rena = hundenes paradis :D.

Men hun ser ut som snuser nå da, ikke briard. :lol:

*Ler*. Lite briardpreg over henne ja... men du - kanskje hun kan fôres på feite pannekaker? Kanskje hun minner mindre om en lukis da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig!^^ Er det ikke skummelt å ha de sammen med hønene da? Eller er de vant til det kanskje.. Ser for meg at de plutselig kan få "jaktinstinktet" trigget jeg :icon_redface: Hadde ikke turt det jeg :P

Kommandanten har stram kustus på bikkjene, og passer på damene sine. Er en grunn til at Snusern stort sett går store omveier og nekter å gå ned trappa om han står nedenfor :lol:

Artige bilder! Rena = hundenes paradis :D.

*Ler*. Lite briardpreg over henne ja... men du - kanskje hun kan fôres på feite pannekaker? Kanskje hun minner mindre om en lukis da?

Jaa, vi koser oss her. :ahappy:

:lol: ja, vi var inne på tanken, gitt.

Snusern ser tynnere ut på bilder enn i virkeligheten, synes jeg.

Når det gjelder hønseflokken så vet hanen å beskytte hønene sine, og det var ikke noe problem. :)

Det var godt å høre - jeg og syns det nemlig også får jeg sjokk når jeg ser bilder og lurer på om jeg bare ser meg blind og derfor syns hun har lagt på seg. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlige bilder! Så ut som en lykkelig gjeng :ahappy: Kovu matchet hestene da ;)

:lol: Kasko og Odin fikk kose seg, men ikke sammen. *fnis* hadde ikke blitt så mye kos da, gitt. Kovu var bare helt herlig, og Kahlo syntes det var utrooolig artig med en hund som var større enn henne som ville herje!

Günther sier at hvis hun virkelig mener det så vil han gjerne leike med henne en gang :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Günther sier at hvis hun virkelig mener det så vil han gjerne leike med henne en gang :aww:

Hun mener det veldig! Hun syns gutta her er noen ordentlige pingler, og vil veldig gjerne leke med Günther!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...