simira Skrevet 22. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Jeg må få snakket med gubben og de vi skal bo hos. De skal på ølfestival dagen før (og vaske der etterpå...), så det er ikke sikkert vi rekker 11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2011 Hvis du ikke rekker før 11, så er du sikkert ikke den eneste Vi kan jo bare si at det er folk der mellom 11 og 14. Eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2011 Jeg må få snakket med gubben og de vi skal bo hos. De skal på ølfestival dagen før (og vaske der etterpå...), så det er ikke sikkert vi rekker 11. Når finner du ut det ca? Kanskje litt vanskelig å si før søndagen? For meg har det ikke noe å si når det blir. Når tenkte dere å dra nedover til Oslo igjen da? Hvis ikke kan vi jo gjøre slik Vims foreslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2011 Da sier vi halv tolv da. Vi kommer ihvertfall ca. da, og holder på en times tid før vi setter kursen sørover. Jeg har med rallyskilt, nye for anledningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2011 Da sier vi halv tolv da. Vi kommer ihvertfall ca. da, og holder på en times tid før vi setter kursen sørover. Jeg har med rallyskilt, nye for anledningen! Hvor får du tak i skilt forresten? Lyst på egne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2011 Hvor får du tak i skilt forresten? Lyst på egne.. Jeg lager. Billig lamineringsmaskin fra Clas, og skrive ut skiltene selv. Holdere lager jeg av to finérplater med hengsler i toppen (og en snor i bunn for å hindre at det sklir), og plakatlist (sånn som man bruker for å henge opp plakater http://www.dragenshule.no/shop_item.cfm?id=496&path=19,233,252) som holder skiltene. Her er bilder fra de forrige jeg laget: http://www.simira.net/gallery/Diverse/Rallyskilt/ Der hadde jeg borrelås limt på både skilt og holdere, men det viste seg å være ganske makkete. Nå kutter jeg plakatlister opp i passe lengder og limer dem på med superlim. Du får se på søndag. Ellers kan man kjøpe billige ringpermer og lime på plastlommer som man putter skiltene inni. Jeg tror det ligger flere forslag på rallysidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2011 Så fine de var :-) Hva koster en lamineringsmaskin på clas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2011 279 for den billigste tror jeg. http://www.clasohlson.no/product/category.aspx?category=kontor:laminering%2finnbinding&id=88753205&_path=251882;85177601;88752834;88753205 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2011 Nei æsj, oppdaga akkurat at dette er jo 3. april det er snakk om. Da er jeg ikke hjemme Men kos dere med rally da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2011 Nei æsj, oppdaga akkurat at dette er jo 3. april det er snakk om. Da er jeg ikke hjemme Men kos dere med rally da Nei, det er nå på søndag førstkommende. Men jeg får ikke endra den utrolig teite trådtittelen. Jeg skal melde mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Åja, men da er vi fortsatt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Håper været blir bedre da.. Lite gøy å drive med rally ute i snøstormen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Jeg kommer for trening uansett vær Hihi så får vi håpe jeg ikke blir alene om det blir for ille. Men hvor på city syd skal vi møtes? Er ganske mange parkeringsplasser der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Oppe ved "tøffingen" da? Eller under taket ved inngangen oppe kanskje.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Rundt hovedinngangen kanskje? Er jo best plass på forsiden der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Rundt hovedinngangen kanskje? Er jo best plass på forsiden der? Oppe ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Oppe ja? Uhm... gamle hovedinngangen. Hvor er "nede"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Dette er vell oppe: Nede: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Uhm... gamle hovedinngangen. Hvor er "nede"? City Syd har to innganger. En oppe og en nede ved det separate bygget, ved gangbruen over til Tillersiden. Lenge siden du har vært der kanskje? Men tror den "gamle inngangen" er den oppe. Men husker at det bestandig har vært to.. Kanskje det kom etter jeg kom til verden Edit: Kriistin: ja.. ;P hehe.. Kommer du på søndag? Synd du ikke kan bli med imorra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Ja, jeg kommer ja :-) Er ikke sikkert det blir agility trening på kvelden, så da må vi iværtfall på Rally :-) Blir nok litt travelt i morgen ja, pluss at treffet ikke blir en stor prioritering med tanke på været... *håper på knall vær med grillings til neste helg* da blir det jo også treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Ja, jeg kommer ja :-) Er ikke sikkert det blir agility trening på kvelden, så da må vi iværtfall på Rally :-) Blir nok litt travelt i morgen ja, pluss at treffet ikke blir en stor prioritering med tanke på været... *håper på knall være med grillings til neste helg* da blir det jo også treff! Ja dette været altså.. Er skikkelig ustabilt! Vil ha vår NUH! Neste helg får jeg ikke blitt med, å det er litt synd.. Vil møte Amiga også jeg Men dere får ihvertfall en trivelig tur! Forhåpentligvis med bedre vær også ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 Men blir det den nedre som jeg hadde bilde av da? Klokken 12? For å ha det litt klart hvem som kommer: Simira Pippin Malinck Vims -Therese- SD ? Flere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2011 11:30 kommer ihvertfall vi. Simira x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 26. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2011 Jeg vil gjerne, men kommer litt an på skyss. Det er vel tilfeldigvis ingen som reiser fra østsiden av byen og som har plass til meg og en hund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2011 Husk at klokka skal stilles en time fram i natt alle sammen! Så treningen begynner egentlig en time tidligere, hvis man glemmer å stille klokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar