Kristiin Skrevet 11. August 2011 Rapporter Skrevet 11. August 2011 For en fin stue Charliotte! Jeg likte veldig godt sofaen og tapeten på veggen til venstre Siter
edlitam Skrevet 11. August 2011 Rapporter Skrevet 11. August 2011 wow, det bildet skal jeg gå etter når jeg skal innrede leiligheten min som kommer en gang i fremtiden Siter
LilleZara Skrevet 11. August 2011 Rapporter Skrevet 11. August 2011 Nydelig stue! Det bildet som henger på veggen,det er ikke tilfeldigvis tilsalgs vel? Siter
Quintinus Skrevet 11. August 2011 Rapporter Skrevet 11. August 2011 Så hyggelig å høre at dere liker stuen min! Nydelig stue! Det bildet som henger på veggen,det er ikke tilfeldigvis tilsalgs vel? Hihi, bildet er forresten selvtatt i København for 2 år siden Har aldri tenkt på å selge det - men who knows... Ville isåfall da blitt en kopi, og ikke akkurat det som henger på veggen Siter
Kristiin Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Hva er det bildet av? :icon_redface: Ser det er en appelsin, men det er noe mer også.. Siter
Artemis Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Hva er det bildet av? :icon_redface: Ser det er en appelsin, men det er noe mer også.. Sommerfugl? Siter
Wanderlust Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 EDIT: Det er virkelig råkult hos deg Monica! Takk Siter
Gigi Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Trivelig med lys sommerstue og 4 mørke hunder.. Siter
LilleZara Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Så hyggelig å høre at dere liker stuen min! Hihi, bildet er forresten selvtatt i København for 2 år siden Har aldri tenkt på å selge det - men who knows... Ville isåfall da blitt en kopi, og ikke akkurat det som henger på veggen Ja,lurer på om jeg så det i " bildekritikk"-tråden? Du har ihvertfall tatt et utrolig spennende bilde! Kan jo selge kopi ja Bare legge et vannmerke helt nederst eller noe,å så er det jo bare å selge i vei 1 Siter
MegaMarie Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Åh, jeg elsket den svarte veggen! Det var kjempe stilig! Slik ser sofakroken i sentrumsleiligheten min ut- når vi ikke befinner oss i mannens hus 1 stk sliten Casper snorker på gulvteppet i kveld Wow, vil du flytte inn til mannen permanent eller? Utrolig vakkert! Siter
Ia Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Å jeg som akkurat var i boden igår og lurte på hva i alle dager jeg skal gjøre med den. Den er råkul, også er det rom inni den (ikke store greia akkurat men men). Meeen jeg har ikke noe sted å ha den nå etter at jeg flytta, så den sitter og sturer i boden. Kanskje Tinka vil ha den med seg! Så dog at det ene benet er litt løst, men sikkert bare en skrue som må strammes (bare litt vanskelig å se i mørket). Uff jeg får ta en dag og shine skikkelig her og ta bilde, men nå er ikke kameraet her heller så det blir vanskelig. Jippi! Den ville nok blitt veldig lykkelig ved vinduet mitt. Og løse ben og slikt er ikke så farlig, finner alltids en løsning. Må bare finne en måte og få den med hjem! Lykken følger meg om dagen Siter
Quintinus Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Wow, vil du flytte inn til mannen permanent eller? Utrolig vakkert! Hehe, jeg skal heller ha deg i tankene når jeg flytter inn der permanent! Siter
MegaMarie Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Hehe, jeg skal heller ha deg i tankene når jeg flytter inn der permanent! Gjør det Men det spørs jo litt da, jeg tenker å flytte inn med kjæresten egentlig. Så det må være plass til han og. Hvor stor er leiligheten egentlig og hva betaler du for den om jeg får spørre? Den ligger jo veldig sentralt til Siter
Quintinus Skrevet 12. August 2011 Rapporter Skrevet 12. August 2011 Ja, den ligger veldig sentralt til :-) Den er ca. 60 kvm - så er mer enn nok plass til 2 stk he he Men jeg har jo ingen flytteplaner helt enda... Greit å ha en leilighet å komme til når jeg vil ha pause fra mannens mas hehehe Siter
Raksha Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Litt flaut å legge inn bilder av stua mi etter alle de flotte gjennomtenke stuene som er lagt inn. Men jeg bor nå her da. Jeg bor i et gammelt hus, med vinduer som er litt "sånn der" og har en nakke som er veldig var for trekk, det forklarer den noget snodige plasseringen av sofaen jeg pleie å sitte i. Slik det er plassert nå så sitter jeg i hjørnet med minst trekk (Der schæfern ligger). Syns Schæfern kler sofaen jeg. Stolen til Snusern har fått finfin plassering: Og "nye" fine sovesofaen! Siste hjørnet da, midlertidig plassering av tv, dekoder og dvdspiller. Det brukes ikke så ofte kan man si. Siter
Renate A Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Akkurat nå TOM, flytter inn neste helg, den stua jeg sitter i nå får ingen se, den er full av kaos pga flytte kasser osv Siter
Sasha&Kiara Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 I min "nye" stue står det en 2seter og 3seter pluss en tv benk. Thats it Flytter inn i løpet av noen dager så kan prøve og ta ett bilde da For da er det jo helt ryddig også Siter
Toril Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Raksha:Du har en kjempekoselig stue,der kunne jeg godt tenkt meg å bo Siter
Raksha Skrevet 13. August 2011 Rapporter Skrevet 13. August 2011 Raksha:Du har en kjempekoselig stue,der kunne jeg godt tenkt meg å bo Aw! Du er søt du! Liker stua mi jeg og, men veggene trenger et malignsstrøk og gulvet burde vært bytta, pytt pytt! Siter
FlippogRime Skrevet 14. August 2011 Rapporter Skrevet 14. August 2011 Her er mi stue Noen som vet hvor man kan få tak i dette (evt lignende) bildet? Bildet til høyre. Har prøvd å sende PM til Cilje, men ikke fått svar 1 Siter
Gjest Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Jeg kjenner meg ikke igjen Rak Skal du flytte fra Dalbo Renate? Siter
rottmaneier Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Slik ser sofakroken i sentrumsleiligheten min ut- når vi ikke befinner oss i mannens hus 1 stk sliten Casper snorker på gulvteppet i kveld Jeg har SÅ lyst på sånn tapet eller hva det kalles, det er kjempefint! Men enn så lenge er veggen malt lilla Siter
TheSuperBorder Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Sånn ser stua vår ut: Det magler et blått teppe i stua da, men Siter
Raksha Skrevet 15. August 2011 Rapporter Skrevet 15. August 2011 Jeg kjenner meg ikke igjen Rak Bra, tror jeg, for har byttet rom som stue siden sist. Siter
Recommended Posts