Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan får dere tid til valp?


GunhildM

Recommended Posts

Planen min er at jeg skal få valp til sommeren, men det er så irriterende at jeg må treffe så nøyaktig på timingen med skole og eksamen :getlost:

Spørsmålet mitt er: hvordan gjør dere det med jobb og skole når dere får valp? Valpen krever jo mye i starten og man kan vel ikke bare ta seg fri pga valpen? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fulltid i barnehage noe som gjør at jeg ikke kan ha med valpen på jobb. Planen her siden jeg får valp til påske hvor jeg har fri, er å i tillegg ta fri en uke etter det.

Deretter vil jeg ha mulighet til å ha valpen i bilen og lufte mange ganger i løpet av dagen (allerede avklart med jobben).

Samt at jeg har venner og familie rundt meg som alltids kan hjelpe ut hvis det blir noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi jo ren luksus når det kommer til å sette av tid til valpen. Jeg er fremdeles student med fjernstudie så leser hjemme om kvelden og i helgene når sambo kan holde et øye med valpen også. Så er det jobb i resepsjonen på en dyreklinikk en til to ettermiddager i uken hvor valpen får være med i hvertfall den første mnd. Hun er da med i ca 2,5 timer før sambo henter henne når han er ferdig på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heldig og timet Amiga til sommeren, vi fikk henne når sambo var ferdig på skolen for året ogj eg hadde igjen 1 eksamen. Etter det hadde vi 3 mnd før jeg begynte i jobb og vi hadde masse tid sammen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som student har jeg kunnet legge lesingen til ettermiddag/kveld og dratt på skolen når samboer kommer hjem fra jobb. Har også tatt med valpen på deltidsjobben jeg har. Men at det blir litt mere valp og litt mindre lesing den første tidenmå jeg vel bare innrøme :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider