Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen hundefestival


rottmaneier

Recommended Posts

Og jeg er egentlig meget fornøyd med at vi på en susete i konsentrasjonen-dag klarer å karre til oss 151.5 poeng og 11.-plass av 23 påmeldte. Hun er ikke så halvgærn, den bruksberneren min :wub:

Jamen det er jo kjempebra!! Feelingen i ringen er viktig, den, og jammen meg er det ikke så fryktelig mange poeng du mangler heller før et opprykk er i boks :D. Grattis!

Og grattis til alle dere andre med flotte resultat også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å lese Emma, sånn det skal være å gå lp! :ahappy: Og ikke langt fra opprykket heller :D

Ex-It ble BIR valp i dag :D

Med denne kritikken:

5 mnd hanne, trefarget, maskulin. Kraftig hode. God benstamme. Vel sluttede poter. God hals. Godt vinklet fram og bak. God kropp for alderen. Ganske bra ansatt hale. Beveger seg ganske bra fra siden, løst sett forfra. Temperament u.a, grei og tilgjengelig. Bitt ok, noe bred skalle. God pels.

Slett ikke verst av en fjøsbikkje :D

Gratulerer! :D Vi hilste på dere i dag, men jeg presenterte meg visst aldri. Så da gjør jeg det nå. Det var jeg som hang på Marie, med den lille kelpiesaken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er egentlig meget fornøyd med at vi på en susete i konsentrasjonen-dag klarer å karre til oss 151.5 poeng og 11.-plass av 23 påmeldte. Hun er ikke så halvgærn, den bruksberneren min :wub:

Wohoo :D Gratulerer spesielt med at du klarte hovedmålet ditt! :ahappy:

Gratulerer også til Storm, Imouto og Ex-it! :flowers:

Balrog ble BIR & BIG 3 (av 7) med denne kritkken:

7 mndr gammel hanne. Godt hode, velplasserte øyne (evt. ører?). Bitt OK.

God hals, sterk overlinje, velplassert hale. Gode ben, faste fine poter. Velbygget.

Velutviklet bak, sunn kropp. Beveger seg lett og ledig fra alle kanter. Fin pels og pelsstruktur. Velvist og temp. u.a

199778_10150165502361399_679816398_8782972_2460462_n.jpg

Veldig fornøyd! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å lese Emma, sånn det skal være å gå lp! :ahappy: Og ikke langt fra opprykket heller :D

Gratulerer! :D Vi hilste på dere i dag, men jeg presenterte meg visst aldri. Så da gjør jeg det nå. Det var jeg som hang på Marie, med den lille kelpiesaken :)

Det skjønte jeg faktisk, så på treningsfilmen din i går og kjente deg faktisk igjen i dag :ahappy:

Wohoo :D Gratulerer spesielt med at du klarte hovedmålet ditt! :ahappy:

Gratulerer også til Storm, Imouto og Ex-it! :flowers:

Balrog ble BIR & BIG 3 (av 7) med denne kritkken:

7 mndr gammel hanne. Godt hode, velplasserte øyne (evt. ører?). Bitt OK.

God hals, sterk overlinje, velplassert hale. Gode ben, faste fine poter. Velbygget.

Velutviklet bak, sunn kropp. Beveger seg lett og ledig fra alle kanter. Fin pels og pelsstruktur. Velvist og temp. u.a

199778_10150165502361399_679816398_8782972_2460462_n.jpg

Veldig fornøyd! :wub:

Takk, takk :) Gratulerer selv, kjempeflinke og strålende kritikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho! Storm ble BIR og BIG2 :) Var veldig koselig å få hilse på mange soniser. Ordentlig morsom førstegangsopplevelse med utstilling var det og!Gratulerer til dere andre fornøyde soniser i dag!

Nei, det fikk ikke jeg med meg! Gratulerer, så moro! :D

Wohoo :D Gratulerer spesielt med at du klarte hovedmålet ditt! :ahappy: Gratulerer også til Storm, Imouto og Ex-it! :flowers:Balrog ble BIR & BIG 3 (av 7) med denne kritkken:7 mndr gammel hanne. Godt hode, velplasserte øyne (evt. ører?). Bitt OK.God hals, sterk overlinje, velplassert hale. Gode ben, faste fine poter. Velbygget.Velutviklet bak, sunn kropp. Beveger seg lett og ledig fra alle kanter. Fin pels og pelsstruktur. Velvist og temp. u.a199778_10150165502361399_679816398_8782972_2460462_n.jpgVeldig fornøyd! :wub:

Fine, fine Balrog! :wub:

Og gratulerer til alle fornøyde, så mange fine resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juppjupp, jeg ser faktisk mye forbedring fra stevnet sist helg på visse områder, og det som ødelegger helhet og avslutning på øvelsene er rett og slett at hunden ikke er i rett modus, hun kan det egentlig. Så jeg gleder meg over godfølelsen i ringen, også får vi ta manglende presisjon og konsentrasjon på tabbekvoten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juppjupp, jeg ser faktisk mye forbedring fra stevnet sist helg på visse områder, og det som ødelegger helhet og avslutning på øvelsene er rett og slett at hunden ikke er i rett modus, hun kan det egentlig. Så jeg gleder meg over godfølelsen i ringen, også får vi ta manglende presisjon og konsentrasjon på tabbekvoten...

Så gøy å se! Det ser ut som om dere koser dere skikkelig i ringen, begge to. Gleder meg til å se video fra når hun er på nett :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i drammen i helgen. Dixon blei BIM begge dagen :)

jeg er ganske fornøyd med prestasjonen med tanke på at det var aller første utstilling for både han og meg.

Kritikk lørdag:

4 mnd gammel hannhund. Fint hode, herlig uttrykk. Velplasserte fine ører. Fin manke. Meget god benstamme, velvinklet. Velkroppet for alder. Godt halefeste. Faste fine poter. Fint gemytt, velstelt pels og velvist.

Men trenger mer trening.

Kritikk for Søndag:

4 mnd gammel hannhund av tiltalende helhet. Gode hode proposjoner. mørke fine øyer. korrekte ører.

veldig god hals + overlinje. god kropp for alder. Velansatt og båret hale. fin pels og farge.

Beveger seg veldig godt fra alle sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...