Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen emner er låst for meg..

Recommended Posts

Skrevet

F.eks. nå så har "kaninball" tråden vært låst for meg. Jeg får ikke svart noe, men mange andre svarer.

Det står at jeg er innlogget og jeg får svart i andre tråder. Hvorfor skjer dette?

Skrevet

Fordi kjøp og salg forumet er stengt for brukere med mindre enn 50 innlegg.

Aha, da skjønner jeg endel mer!

Du kan alltids sende PM til medlemmet selv om du ikke kan svare direkte i tråden enda :hmm:

Moderator IW

Ja det er sant :(

Skrevet

Fordi kjøp og salg forumet er stengt for brukere med mindre enn 50 innlegg.

Jeg trodde man bare ikke kunne starte nye tråder der? Er jo kjedelig om man ikke kan poste da, selv om man kan ta det på pm. Det skal være teknisk mulig å stenge bare for nye tråder.

Skrevet

Jeg trodde man bare ikke kunne starte nye tråder der? Er jo kjedelig om man ikke kan poste da, selv om man kan ta det på pm. Det skal være teknisk mulig å stenge bare for nye tråder.

Helt klart det er sånn det burde vært ja.

Skrevet

Det eneste stedet jeg kan gjøre noe med innstillingene for å poste er under her :

Minimum posts to post: This is the minium number of posts a user must have before they can post in this forum.

Så med mindre Espen eller Tore kan gjøre mer enn meg, så ser det ut som det er eneste mulighet. Det er jo ikke noe problem å sende PM om man er interessert, da :blink:

Moderator IW

Skrevet

Det finnes ingen andre innstillinger som gir mer brukervennlighet,

det skilles ikke mellom å poste svar eller poste en tråd, en post er en post.

" Minimum antall innlegg en bruker må ha før de kan poste i dette forumet. : 50 "

Ellers er valgene å skjule forumet for folk som har under 50 (lykkelig uvitende?)

Eller fjerne 50 grensen å sette moderatorgodkjenning på alle nye tråder (brukerfiendtlig og tregt)

mvh

Mod/adm Tore

Skrevet

Hm, kjedelig. Jeg bruker ikke denne forumprogramvaren noe sted jeg er admin. Det går såvidt jeg vet an å sperre for å starte tråder men ikke for posting både på phpBB og vBulletin, så jeg antok det gikk an på de fleste forumvarianter.

Skrevet

Har ikke sett det valget (men heller aldri trengt) det valget på noen phpbb forum jeg er admin på heller jeg...

Jeg ser en mulig workaround på dette forumet..

Kan høre med Espen, men det ser ut til å være mer jobb en det smaker...

Skrevet

Nei altså, for MIN del er det jo ikke noe problem, og om det er mye hassle er det neppe verdt det. PM virker, som flere har nevnt over. :blink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg er problem, jeg vil kjøpe noe, men går heller ikke ann å sende selgeren pm, fordi hun ikke kan mota flere...

Hvis det er en person som er aktiv på akkurat nå-tråden så ville jeg skrevet til vedkommende der jeg :) Eller så får du bare skrive 20 kjappe innlegg til (akkurat nå-tråden er et godt tips her å :P).

EDIT: Altså, nevnt til vedkommende at h*n må tømme innboksen!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...