Gå til innhold
Hundesonen.no

Klistermerke

vima2k

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet om ei side der man kan få bil-klistermerke av sin egen hund? Zita er jo bordercollie, men hun ligner så absolut ike den "standar" utgaven som er på bil-klistermerkene.

Tips?

kan være sverige, danmark eller norge :wub:

Skrevet

jeg tenkte mer som at man kan levere inn eget bilde, og få det ordnet om til et klistermerke :wub:

Skrevet

Ellers er vistaprint.no kanskje stedet? Hvis du tenker på klistremerke til bilen - så kan jeg anbefale magnetmerkene de har. Koster minimalt, og fjernes lett fra bilen..

(Jeg har de største på min bil - hvis noen har sett den bilen) - egne bilder, egen tekst, og de kostet kanskje 150,- pr stk.

Susanne

Skrevet

Ellers er vistaprint.no kanskje stedet? Hvis du tenker på klistremerke til bilen - så kan jeg anbefale magnetmerkene de har. Koster minimalt, og fjernes lett fra bilen..

(Jeg har de største på min bil - hvis noen har sett den bilen) - egne bilder, egen tekst, og de kostet kanskje 150,- pr stk.

Susanne

Har ganske mye med vistaprint og gjøre, men er redd for at om jeg setter det på bilen, så kan noen finne på å stjele den. Har et klistermerke på nå som er kjøpt fra Vistaprint, det er utendørs klistermerke med tekst på :wub: kanskje tøff er den;) Står "Det er ikke hunden du skal være redd, det er eiern" hehe;) sant det :wub:

Skrevet

Seriøst, det er ikke sunt for en Sopp å gå inn på sonen rett etter at man har våkna.

Jeg var HELT sikker på at tråden var ment som en "hvor kan man gå for å få gjort den døde hunden om til klistremerke?" Jeg mener, brukte man ikke dyr og sånt i lim og drit før, da? :)

Skrevet

Seriøst, det er ikke sunt for en Sopp å gå inn på sonen rett etter at man har våkna.

Jeg var HELT sikker på at tråden var ment som en "hvor kan man gå for å få gjort den døde hunden om til klistremerke?" Jeg mener, brukte man ikke dyr og sånt i lim og drit før, da? :)

:)

Dette fikk jeg grundig forklart av pappa'n min da den siste tispa vår ble avlivd, og jeg var rundt 9. Ulidelig trist å ikke ha hund for første gang i mitt liv, men pappa kunne fortelle at hun ble lagd om til knapper og lim og sånn. Endte med at jeg gikk rundt med en helt egen, hemmelig Snuffa-knapp i lomma i ukesvis, som jeg tok opp og koste litt på når jeg savna hunden :) :)

Skrevet

Susanne

De er supre, hadde slike før! :-)

Har ganske mye med vistaprint og gjøre, men er redd for at om jeg setter det på bilen, så kan noen finne på å stjele den. Har et klistermerke på nå som er kjøpt fra Vistaprint, det er utendørs klistermerke med tekst på :) kanskje tøff er den;) Står "Det er ikke hunden du skal være redd, det er eiern" hehe;) sant det :)

Du kan jo få klistremerker til både innsiden og utsiden av vinduet, om ikke de har endret for mye?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...