Anette Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Skrevet 5. Mars 2011 Laget topicet mens jeg sitter og redigerer bilder, har hatt en flott dag hvor jeg har vært heiagjeng, hundepasser og fotograf! Og jeg bare eeelsker nye linsa En lydighetsekvipasje Aiko trener og blir belønt Kelpienerding! Hva X'n bedriver på utsiden av ringen Det er ingen lydighetsberner, det er en gal berner Fellesdekk runde 2 begynner X'en kan ligge Aiko presterer på utsiden Begge de røde farene Et stk toller Fri ved fot! Emmas tur! (dette blir en lang spam) Blurry Berner on zhe move Siri Eveline og Chico ser på! X'n
Anette Skrevet 5. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2011 Siri Eveline og Chico! De matcher klesmessig Imouto trener I ringen Pena *mer kommer*
Anette Skrevet 5. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2011 Jeg og Imouto koser Frolic(?) Enda en sonis! Det klør muttern! (beklager måtte bare,det var så sjarmerende ) Dekk Verdens søteste hopp over hinder må sjekke om apporten er der Mer trening Verdens vakreste Aiko BIS valp
Anette Skrevet 5. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2011 bamse BIS valp Røde farer igjen! sånn, nå orker jeg ikke mer Har masse mer bilder på PC-en om noen er intresert i mer, og her ligger de jeg lastet opp
SiriEveline Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Skrevet 5. Mars 2011 Ååååå masse fine bilder jo! Digget det med Chico og meg som ser på (lov å stjele litt til bloggen eller? referer selvfølgelig til deg )
SFX Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Skrevet 5. Mars 2011 Så mange fine bilder! Jeg spør som Siri Eveline - kan jeg stjæle?
Anette Skrevet 5. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2011 Ååååå masse fine bilder jo! Digget det med Chico og meg som ser på (lov å stjele litt til bloggen eller? referer selvfølgelig til deg ) Så mange fine bilder! Jeg spør som Siri Eveline - kan jeg stjæle? Stjel i vei! Om du føler for å linke til meg link til http://www.corgilicious.net/ Han het vist Falco ja, noen sa Frolic til meg
Enits Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Skrevet 5. Mars 2011 Masse fine bilder. Flinke flinke emma og x'n Nyyydelige shibaer (bli enda mer forelsket) Mektig imponert over damen i rullestol, STÅ PÅ!
SiriEveline Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Skrevet 5. Mars 2011 Masse fine bilder. Flinke flinke emma og x'n Nyyydelige shibaer (bli enda mer forelsket) Mektig imponert over damen i rullestol, STÅ PÅ! Hva med føglisen da!? *erter*
Marianne&Java Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Skrevet 5. Mars 2011 Åååh, så koselige bilder Skulle meldt på Günther på valpeutstillinga altså
Wanderlust Skrevet 6. Mars 2011 Rapporter Skrevet 6. Mars 2011 Her kommet et lite utvalg av mine. Ikke heeelt så bra som jeg håpet, men kan skylde på at jeg bare surret med innstillingene *kremt* At man kan skru blenderen helt til 1.4 er litt teit å komme på rett før man skal hjem. Stine og X'en varmer opp Camilla og Peggy Stine og X'en går lp Siri og Chico Camilla og Peggy i gruppa Sandra og Imouto Disse + fler havner i bloggen i løpet av dagen.
SFX Skrevet 6. Mars 2011 Rapporter Skrevet 6. Mars 2011 Kan jeg stjele fra deg og, Monica? Jeg skal blogge med Anettes bilder senere i dag, så om jeg kan ta med fra deg og? Pretty please?
Wanderlust Skrevet 6. Mars 2011 Rapporter Skrevet 6. Mars 2011 Kan jeg stjele fra deg og, Monica? Jeg skal blogge med Anettes bilder senere i dag, så om jeg kan ta med fra deg og? Pretty please? Det går bra Har nok litt fler bilder som kommer ut i bloggen etterhvert også.
SFX Skrevet 6. Mars 2011 Rapporter Skrevet 6. Mars 2011 Det går bra Har nok litt fler bilder som kommer ut i bloggen etterhvert også. Supert, da drøyer jeg til du har blogget og ser etter flere skatter der
Wanderlust Skrevet 6. Mars 2011 Rapporter Skrevet 6. Mars 2011 Supert, da drøyer jeg til du har blogget og ser etter flere skatter der Da fikk jeg ræva i gir, og innlegget er ute: Valpeshow og lydighet
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar