Gå til innhold
Hundesonen.no

SNØ!!!! :D

Taz

Recommended Posts

Skrevet

Balder, han kan du være stolt over.

Mer fantastisk blandingshund skal du lete lenge etter.. :)

Skrevet
Haha ;) Kaller dere det der snø??

Tihi.. Kjempesøte bilder!

Ja det gjer vi! Er ikke kravstore vet du, så lenge det er hvitt på bakken så er det snø! :)

Skrevet
Har ikke fått lagt in snøbildene jeg tok i går enda :D

Det har ikke noe å si, for snill som jeg er setter jeg inn et pent bilde av Ask og Tinka sammen i snøen i stedet. :D

IMG_2936.jpg

Syns det beskriver begge hundene ganske godt jeg.

Tinka: "Mat?!?!"

Ask: "TINKA!!"

Skrevet

Det har ikke noe å si, for snill som jeg er setter jeg inn et pent bilde av Ask og Tinka sammen i snøen i stedet. :D

IMG_2936.jpg

Typisk menn :D:D

Skrevet

Fine hunder (kunne ikke si snø bilder, for jeg liker ikke snø så..)

Her er tatt nå i hagen. Er jo så mørkt her at det blir bare noen prikker av Hera.

Skjer det noe der borte?

snow.jpg

Kaldt å stå her! jeg har jo tisset, hva venter du på?

snow2.jpg

Og et minne fra sommeren.. Fine krukken med sommerblomster i, plutselig kom vinteren............................Og ja de er faktisk grønne fremdelses under der..

snow3.jpg

Skrevet

IMG_2936.jpg

haha :D Akkurat som å se Sico og Cita :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...