Anette Skrevet 3. Mars 2011 Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 Idag kom nye linsa og jeg dro med hundene ut, Amiga er såpass bra at jeg lot henne løpe litt løs. Jeg har prøvd å redigere de men jah.. Bare å komme med tilbakemeldinger. Attacke Foxi Sånn ser en border ut mens den går i dekk flydekking i snø Har endelig lært seg å posere bump? titt tei! Foxi: Æsj, teite drittunge Amiga: wiii, jeg flyr! Amigos Og Amigos flyr! Amigos i et nøtteskall *dunk* Foxi Amiga hopper! Foxi poserer Amiga vil være med ... Dum å deilig juba jubaaaa Frihet snur seg på innkalling Pen
Anette Skrevet 3. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 Kræsjlanding og videre! kladunnk fri som fuuuuglen Foxi igjen Tutta på tur Foxi Foxi and her claw!
MegaMarie Skrevet 3. Mars 2011 Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 Wii Så mange gøye bilder! Hvilket objektiv kjøpte du deg?
Anette Skrevet 3. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 Wii Så mange gøye bilder! Hvilket objektiv kjøpte du deg? Sigma AF70-300/4-5,6 deg Nikon Jeg drev og kastet godbiter ut så de løp unna de ville jo helst sitte på beina mine
pippin Skrevet 3. Mars 2011 Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 Amiga ser så fluffy ut på ruuumpa si Søte dyret!
Anette Skrevet 3. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 Amiga ser så fluffy ut på ruuumpa si Søte dyret! hahah hun er, labbis stæsjet hu opp sist uke
Shlush Skrevet 3. Mars 2011 Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 Hvilket kamera har du da? Og hvor kjøpte du objektivet og hvor mye betalte du? (Jeg har lyst på nytt objektiv til mitt Nikon D70!)
Anette Skrevet 3. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 Hvilket kamera har du da? Og hvor kjøpte du objektivet og hvor mye betalte du? (Jeg har lyst på nytt objektiv til mitt Nikon D70!) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=440989 1169 Jeg kjøpte som demovare til 300 kr (så bare linsa ikke eska etc ) har d40 (skal bytte til høsten når jeg har bedre råd)
Shlush Skrevet 3. Mars 2011 Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=440989 1169 Jeg kjøpte som demovare til 300 kr (så bare linsa ikke eska etc ) har d40 (skal bytte til høsten når jeg har bedre råd) Hmm Er du fornøyd da? Hvordan fungerer det? Jeg er interessert i et objektiv å ta actionbilder med nemlig Er det lyssterkt? (det sliter jeg med nå, dårlige bilder om det ikke er strålende sol!) Er det mye zoom? (slik at du kan stå et stykke unna å ta bilde av hundene uten at det blir en hundeflekk på digert bilde *ler*
Anette Skrevet 3. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 Hmm Er du fornøyd da? Hvordan fungerer det? Jeg er interessert i et objektiv å ta actionbilder med nemlig Er det lyssterkt? (det sliter jeg med nå, dårlige bilder om det ikke er strålende sol!) Er det mye zoom? (slik at du kan stå et stykke unna å ta bilde av hundene uten at det blir en hundeflekk på digert bilde *ler* Fornøyd: ja Fungerer: bra Jeg tok bildene i dag i tåke og ingen sol. Mye zoom ja! Jeg måtte kaste godbiter bort for å få de langt nok unna hele tiden og jeg tok som regel bilde innerst på 70
Anette Skrevet 3. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2011 Herregud for en søt rumpe Amiga har hahahaha synes hele hunden er ganske jeg Fine buksene hun har
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar