Gå til innhold
Hundesonen.no

Pompel og pilt i snøen

Anette

Recommended Posts

Skrevet

Idag kom nye linsa og jeg dro med hundene ut, Amiga er såpass bra at jeg lot henne løpe litt løs.

Jeg har prøvd å redigere de men jah.. Bare å komme med tilbakemeldinger.

DSC_0383.JPG

DSC_0380.JPG

DSC_0379.JPG

Attacke Foxi

DSC_0385.JPG

Sånn ser en border ut mens den går i dekk :P flydekking i snø :P

DSC_0387.JPG

Har endelig lært seg å posere

DSC_0388.JPG

DSC_0392.JPG

bump?

DSC_0393.JPG

titt tei!

DSC_0395.JPG

Foxi: Æsj, teite drittunge Amiga: wiii, jeg flyr!

DSC_0397.JPG

Amigos

DSC_0402.JPG

Og Amigos flyr!

DSC_0404.JPG

DSC_0410.JPG

Amigos i et nøtteskall

DSC_0411.JPG

*dunk*

DSC_0412.JPG

Foxi

DSC_0420.JPG

Amiga hopper!

DSC_0427.JPG

Foxi poserer

DSC_0426.JPG

Amiga vil være med ... :P

DSC_0428.JPG

Dum å deilig juba jubaaaa

DSC_0433.JPG

Frihet :P

DSC_0437.JPG

snur seg på innkalling

DSC_0438.JPG

DSC_0439.JPG

Pen

DSC_0441.JPG

DSC_0444.JPG

Skrevet

Wii :P Så mange gøye bilder! Hvilket objektiv kjøpte du deg?

Sigma AF70-300/4-5,6 deg Nikon

Jeg drev og kastet godbiter ut så de løp unna :P de ville jo helst sitte på beina mine :P

Skrevet

Hvilket kamera har du da? :P Og hvor kjøpte du objektivet og hvor mye betalte du?

(Jeg har lyst på nytt objektiv til mitt Nikon D70!) :P

Skrevet

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=440989

1169 :P

Jeg kjøpte som demovare til 300 kr (så bare linsa ikke eska etc :P )

har d40 :P (skal bytte til høsten når jeg har bedre råd)

Hmm :P

Er du fornøyd da? Hvordan fungerer det?

Jeg er interessert i et objektiv å ta actionbilder med nemlig :P Er det lyssterkt? (det sliter jeg med nå, dårlige bilder om det ikke er strålende sol!) Er det mye zoom? :P (slik at du kan stå et stykke unna å ta bilde av hundene uten at det blir en hundeflekk på digert bilde *ler* :P

Skrevet

Hmm :P

Er du fornøyd da? Hvordan fungerer det?

Jeg er interessert i et objektiv å ta actionbilder med nemlig :P Er det lyssterkt? (det sliter jeg med nå, dårlige bilder om det ikke er strålende sol!) Er det mye zoom? :P (slik at du kan stå et stykke unna å ta bilde av hundene uten at det blir en hundeflekk på digert bilde *ler* :P

Fornøyd: ja

Fungerer: bra :P

Jeg tok bildene i dag i tåke og ingen sol.

Mye zoom ja!

Jeg måtte kaste godbiter bort for å få de langt nok unna hele tiden :P og jeg tok som regel bilde innerst på 70 :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...