Gå til innhold
Hundesonen.no

Heve kjøpet?


elinebj93

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

hvis du ser oppe på denne siden så har jeg skrevet hvem som står som oppdretter og eier på denne hunden :)

Ja, jeg så det, men det kan uansett være greit å få en bekreftelse fra NKK. Dyreidentitet (hvor du sikkert har sjekket siden man ikke finner eier på dogweb) er ikke alltid oppdaterte ved eierskifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det, men det kan uansett være greit å få en bekreftelse fra NKK. Dyreidentitet (hvor du sikkert har sjekket siden man ikke finner eier på dogweb) er ikke alltid oppdaterte ved eierskifter.

Det er sjekket på NKK sine sider. Lenge leve smutthull i systemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Nå tror jeg ikke lenger det er et tema å heve kjøpet, for hunden brakk beinet i går og eier har operert hunden i dag for 25.000kr uten forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg ikke lenger det er et tema å heve kjøpet, for hunden brakk beinet i går og eier har operert hunden i dag for 25.000kr uten forsikring.

Herregud så grusomt! Jeg håper virkelig ho får hjelp til å ta vare på denne valpen!

Ang. diareen. Min hund slet mye med diare som valp og noe kast opp. Pass på at du kun gir foret du har bestemt deg for og ikke noe godis utenom eller rester fra middag. Bruker du tørrfor er det veldig viktig å ha vann i foret og la det bløte seg opp før du gir det.

Du sier mye, men har den noen ganger normal eller nærmere normal avføring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...