Kattapult Skrevet 27. Februar 2011 Rapporter Skrevet 27. Februar 2011 (endret) Dette er Tassen, den lille skjønne chihuahua gutten vår. Nå hadde jeg ikke mer plass til bildene... (Det sto (!) Feil Denne filen var for stor til å laste opp, så derfor må jeg lage flere innlegg for å legge inn flere bilder.) Endret 25. April 2012 av AnetteH endret navn på tråd etter ønske fra TS Siter
Enits Skrevet 27. Februar 2011 Rapporter Skrevet 27. Februar 2011 Dette er Tassen, den lille skjønne chihuahua gutten vår. Nå hadde jeg ikke mer plass til bildene... (Det sto (!) Feil Denne filen var for stor til å laste opp, så derfor må jeg lage flere innlegg for å legge inn flere bilder.) Du må legge inn via andre steder. som å legge inn via bildelink til facebook for eksempel. Siter
Kattapult Skrevet 11. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2011 http://www.facebook.com/#!/pages/Tassen/102203259863824 Tassens side på Facebook (: Siter
Symra&Pippin Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Hei på deg! Velkommen hit! Siter
soelvd Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 http://www.facebook...102203259863824 Tassens side på Facebook (: Nyydelig hund, velkommen hit :-) Siter
Kattapult Skrevet 19. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2011 Tassen kjekke seg litt Kose med kattungen Alltid like koselig med kattungen Posere foran kamera Leke med nye leken sin (Tok ikke lang tid før den ble dø) Noen kattebilder også kanskje? Theo posere Spise bløtfôr Katt smake på ostepop m/ dipp Storepusen min <3 Storepelsen <3 Nysgjerrige Theo Det var det for denne gang, Siter
MaritaS Skrevet 19. November 2011 Rapporter Skrevet 19. November 2011 Hei, velkommen Tassen var en søt liten rakker han.. jeg liker hunder med ører som er tre nummre for store Siter
Kattapult Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2011 Litt TV-kos på en søndag kanskje? Tassen liker TV-kos. Mummitrollet, høhø! (Men uansett, kan noen bytte tittelen på tråden til "Tassen og gjengen"? På forhånd, takk!) Siter
Kattapult Skrevet 21. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2011 Sjenert, jeg. Går bedre nå. - På plass! Må jeg det? Værsåsnill, la meg slippe! Ok, jeg blir på plassen min! Bare la meg slippe! Tar du bilde av føttene mine bare sånn uten å spørre først, liksom? Ok, du tok bilde av framfoten min, men da går jeg ikke på plassen igjen! Siter
Kattapult Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2012 Siste reportasje fra oss! Et par bilder: PS: er ikke så veldig ny nå lenger, da Siter
Bård Skrevet 22. April 2012 Rapporter Skrevet 22. April 2012 For noen ører! Sniffbildet lengre oppe var meget passende 1 Siter
Kattapult Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2012 Vi bestemte oss for å ta en tur i finværet, vi Dette er virkelig en fin hund, det Dette bildet fikk mange likes på Facebook. Morsom skygge! Godt å komme inn igjen. Det var alt for idag! Siter
Telatusso Skrevet 24. April 2012 Rapporter Skrevet 24. April 2012 Velkommen Kjempe nydelig han hund du har Siter
Kattapult Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2012 Velkommen Kjempe nydelig han hund du har Haha, takk PS: Jeg er ikke så ny lenger nå... Siter
Kattapult Skrevet 6. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 Dagen idag(til nå): Jeg skulle gå ut med hunden min, men så fant jeg ikke godbiter, så jeg tok med griseøre istedet. Så øvde jeg på innkalling + tur som vanlig, så gikk han seg vill på andre sida av elva, så kom jeg fram til han til slutt, så gikk vi litt tur til, og når han kom var han full av katteskit i pelsen, så dro vi rett hjem og vaska han i dusjen for første gang! Ellers så har han bare blitt vasket ute i en balje. Og etter det fikk han en velfortjent griseørebit. Siter
Kattapult Skrevet 10. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Vi gikk tur på åkeren idag Og jeg tok selvfølgelig bilder: Siter
Recommended Posts