Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gleder deg mest i hverdagen?

xxx12345

Recommended Posts

Mannen min! Og hundene (men de skulle vi vel ikke ta med..men det går jo ikke ;) ).

En kopp te til frokosten.

Solskinn.

Turer med Huldra.

De fantastiske menneskene som jobber hos oss.

Ungdommene som kommer hit.

Blide mennesker.

Alle rare skapninger i fjøset :)

Te til lunch.

Lese en god bok.

Rene sengeklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Positive mennesker! :)

- Mennesker som smiler til forbipasserende helt uten grunn

- Kassadama på ICA her på Mortensrud som ALLTID er i strålende humør

- Å kunne gå på jobb hver dag

- Bøker

- Å se soloppgangen og solnedgangen gjennom hele arbeidsuka mi i sommerhalvåret

- Vennene mine

- Naturen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle folk som fortsatt holder hverandre i hendene!

Å spise mat som smaker helt overraskende godt, hehe..

At kjæresten skjønner det av seg selv de gangene man føler for litt ekstra oppmerksomhet :)

Edit: Og jeg er SUPERglad for at jeg er frisk og rask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

I dag er jeg så patetisk at det beste jeg kan tenke meg i dag er å slippe å være på sykehuset. I tillegg så er Ingvild sin blogg om dagens høydepunkt med på å gi meg et smil i hverdagen og bli flinkere til å sette pris på det jeg faktisk har. Jeg vet at det er en j..la floskel men det er viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mennesker som smiler til forbipasserende helt uten grunn

Da blir du i godt humør av meg ;) Jeg pleier å smile til folk jeg går forbi, som jeg får øyekontakt med da! Enten det er i skogen eller i butikken! Eller nei, i skogen sier jeg alltid hei! :( Syns det er så koselig å se hvordan folk setter pris på bare et lite smil fra meg :) Kanskje det kan gjøre dagen til noen bedre :)

Mitt svar til topicen:

Lange, deilige, avslappende turer i flott natur ;) Jeg blir et helt nytt menneske av det jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg så patetisk at det beste jeg kan tenke meg i dag er å slippe å være på sykehuset. I tillegg så er Ingvild sin blogg om dagens høydepunkt med på å gi meg et smil i hverdagen og bli flinkere til å sette pris på det jeg faktisk har. Jeg vet at det er en j..la floskel men det er viktig for meg.

Aww! Kanskje jeg burde begynne å blogge igjen? Har helt glemt det, for å være ærlig. :)

Men det som gleder meg i hverdagen er slike småting som får meg til å trekke på smilebåndet, som når sola varmer i ryggen, eller når jeg ser gamle folk som er oppegående og leser nyutkommede romaner på t-banen, eller når jeg ser en søt unge på trikken, eller når noen tar bruker et par ekstra sekunder på å holde døren oppe for meg, eller når jeg møter en kjempeblid person på butikken, eller når mamma sender meg melding og forteller hva Tinka har gjort i dag, eller når jeg kjøper en bukett tulipaner som liver opp hybelen min litt, eller når jeg er innom en butikk og de har dinosaurkjeks, eller når jeg besøker mormor og morfar og jeg ser hvor glade de blir for at jeg kommer, eller når mamma har blogget med sine finurlige kommentarer om oppussingsprosjektet sitt, eller når jeg har lakkert neglene mine og det for en gangs skyld ikke har blitt klint utover før det har tørket, eller når jeg blar gjennom allmannakken min og oppdager en artig ting jeg nesten hadde glemt at jeg skulle gjøre, eller når jeg begynner å tenke på hvor mye jeg gleder meg til alt det som skal skje i løpet av det neste året. Ja, sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien min (i første omgang betyr det Øivind og hundene) også resten av gjengen like bak. :)

Jobben min og kollegaen min!

Å få koselige statusoppdateringer fra Anette på Bestas, å vite at han har det så bra!

Eeelsker å sitte med noe varmt å drikke og noe å lese eller se på! Gjerne med pledd og levende lys!

Sommer, bade, jordbær og grillings!

Trene med hundene og bli så felles stolt av det vi får til sammen!

Sonen - sier seg selv!

Blogg og facebook (utrolig koselig å få kommentarer på innlegg eller bilder!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vær.

Positive overraskelser.

bra karakterer på skolen.

venner.

familie.

søte meldinger (og lignende)

alle dyrene mine.

gamle fremmende (e.l) som setter i gang en koselig samtale med deg - sånn plutselig ^^

noe godt å spise.

ferie!

fotografering

blide folk - smitter veldig!

fotball

og masse mere , men dette var det som falt meg først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sms fra venner

- Treffe venner

- En god skrekkfilm

- Hesten min

- En koslig msn samtale med folk

- Dyna

- Musikk på full guffe i bilen

:)

-Kaffe

-campingvogna

-Sushi

-Interiørblader

-Vennene

-Kyvannet

-Ostekake

-En god bok

-Sonen

-Sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At familie og venner har det helt normalt bra

At jeg har en kropp som virker etter all julingen den får og har fått...

Sola som skinner på nydelig snø

At verden går sin skjeve gang

At samboerne mine virker som de trives

At jeg har nok ved

At jeg har en jobb å gå til

At jeg sover godt nesten hver natt

Soppens herlige blogg

Slutter nå før lista blir alt for lang.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...