Nirm Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Vel, det der finner man vel hos sjåfører som ikke kjører taxi også, i tillegg finner du taxisjåfører som IKKE er sånn Natterstid i Oslo er det ikke så mange biler ute og kjører, nesten bare taxier, budbiler, vektere og en og annen politibil. Ergo det er MANGE taxier å irritere seg over da... Smatting, det finnes ingenting jeg irriterer meg mer over. Jeg fatter ikke at mennesker IKKE kan tygge med kjeften igjen. Den lyden får meg til å se rødt Ah! Det hadde jeg glemt! Superirriterende! Og så irriterer jeg meg over tykke menneske på tbanen. Som trenger 1.5 sete å sitte på, og så klemmer de seg inn på en toseter når jeg sitter der og kroppen deres tyter over på min del og jeg blir glemt mellom veggen og kroppen deres...
Guest Jonna Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Folk som utnytter andre bevist uten å gi noe tilbake. Folk som gjør seg hjelpeløse (det er forsjell på det og folk som faktisk er det). Når bilen min ikke virker som den skal. Kaldt vann i dusjen. Å skli i trappen og skrape meg under fotbladet. Jeg har en tendens til å skli i trapper...
Raksha Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Teite folk på kundeservice som gjør seg vanskelige.
Kitano Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Seriøst? Det tror jeg ikke no på, har du lest denne tråden eller? Jeg har brukt syyykt mye tid på å irritere meg over alt og ingenting. Det gidder jeg ikke lengre. Men jeg ser poenget til nesten samtlige her inne.
Guest 2ne Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Etter å ha lest denne tråden, fant jeg ut at det er ganske lite som irriterer meg, egentlig
Nirm Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Etter å ha lest denne tråden, fant jeg ut at det er ganske lite som irriterer meg, egentlig Ikke NAV engang???
Guest 2ne Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Ikke NAV engang??? Ikke i hverdagen, nei. Det er nesten obligatorisk å bli frustrert og lei seg når jeg har en ny søkerunde med NAV, men det er heldigvis ikke en del av hverdagen. Men nei, jeg mente ikke at jeg aldri blir irritert i hverdagen, for det blir jeg. Men sett i forhold til denne tråden her, så er det overraskende lite som irriterer meg. Overraskende fordi jeg trodde jeg var irritabel av meg, men det ser ikke sånn ut gitt Men. Ting som irriterer meg i hverdagen, er snilekjørere. Sånne som kjører under fartsgrensa og som bremser ned mot svingen til tross for at de allerede snilekjører, samme hvor lite eller mye sving det er - de irriterer meg så ****** at jeg drømmer om å dytte de litt med Chrysleren Og folk som står i veien i butikker irriterer meg. Må de være sosiale i midtgangene i butikkene, liksom? Kan de ikke heller bare ta seg en kaffe på cafeen?
Siri Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Sånn kort oppsummering av hva som irriterer meg? MENNESKER
Aya Skrevet 24. Februar 2011 Rapporter Skrevet 24. Februar 2011 Jeg irriterer meg grassalt over sjåfører som bruker tre km til å komme opp i fart etter lyskryss, rundkjøring eller lignende. Og sjåfører som kjører i ræven på min bil. Ooog sjåfører som kjører midt i veien. Og uhøflighet. Lite irriterer meg så mye som uhøflighet!
tm100021 Skrevet 24. Februar 2011 Rapporter Skrevet 24. Februar 2011 Kaldt vann i dusjen. DET er forferdelig!
Mika Skrevet 24. Februar 2011 Rapporter Skrevet 24. Februar 2011 Sånn kort oppsummering av hva som irriterer meg? MENNESKER Noe som irriterer meg er urettferdighet.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar