Argyr Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Siden den andre bildetråden har undertittel "noen få bilder", tenkte jeg at det var greit å lage en egen en. To KOer var påmeldt. NORDJV-10 Cevan Erayo Buju Nuch NORDV-10 Little Merlin's Oleander (som forøvrig er blå) Fikk visst bilde av labbis uten at jeg registrerte det. Ridgeback GD Nanti (sorry at jeg bare forsvant, måtte tilbake til agilityringen ) Kita *dele opp*
Argyr Skrevet 21. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 En gjeng forstyrrede mennesker som løper rundt og peker, mumler og veiver Agility/hopp Denne her (den heter vel Spin og er en pyrre om jeg ikke tar feil) gikk som et olja lyn og jeg er veldig overrasket over at det ble noe annet enn en skyggestrek på bildet! Mathilde - dessverre ble ikke disse noe bra, for jeg måtte flytte meg vekk fra ringen Leonberger Mathilde igjen *dele opp mer*
Argyr Skrevet 21. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Tibra - som er bitteliten (i min verden, altså) og ser ut som en bamse! Gruppe 1 Willypappa i grupperingen Gruppe 2 Vinneren av gruppe 2, Versoix Totto Too Vinneren av gruppe 3, Jubrix First Connection To Shyloch Snikfotografering av Siri og Babs som gjør seg klare til veteran Vi begynte å bli litt slitne, men Elin og Mathilde er like blide! Gruppe 6/4 Gruppe 7 Oppdretterklasse Beste oppdretter, kennel Dalmo Vitsuddens og Lee Armand ?? Babs i veteran Belmondo De Beaute Blanche
Lola Pagola Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Stilig Moro med dalmatinerne, en bra dag! 4. i gruppen, 4.bis veteran, og 1. bis oppdrett! Grand danoisene er kennel highesteem tror jeg. Enits, ligner på en vestgøtaspets (orket ikke finne tøddel).
Enits Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Stilig Moro med dalmatinerne, en bra dag! 4. i gruppen, 4.bis veteran, og 1. bis oppdrett! Grand danoisene er kennel highesteem tror jeg. Enits, ligner på en vestgøtaspets (orket ikke finne tøddel). Takk
SiriEveline Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Ååå der er meg og Chico jo! (gruppe 7) Får jeg stjele bildet plis?
Toril Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Argyros,den KO hannen er nydelig og trivelig . Jeg har snakket med eieren mange ganger,stort sett hver gang jeg ser dem Da kommer jeg nemlig helt nær det vakre dyret...
Argyr Skrevet 21. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Argyros,den KO hannen er nydelig og trivelig . Jeg har snakket med eieren mange ganger,stort sett hver gang jeg ser dem Da kommer jeg nemlig helt nær det vakre dyret... Jeg vet ikke hvilken av dem du mener, men begge to er veldig trivelige i gemyttet. Den blå er fin, men jeg synes han var enda finere da han var yngre og ikke hadde så innihampen mye pels.
Benedicte Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Så kjekt å se bilder! Og jeg har en lei tendens til å snike meg inn overalt
Siri Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 *klippe masse biler* Å, men så moro . Det er så bra at noen gidder å ta bilder - jeg har stjålet litt, jeg...
armagnac Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Koselig å hilse på deg Argyros Fine bilder av jentene mine du har tatt Oppdretter klassen i GD kommer fra Highesteem 4 Uch tisper
Argyr Skrevet 21. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Å, men så moro . Det er så bra at noen gidder å ta bilder - jeg har stjålet litt, jeg... Jeg tror jeg har flere av dere. Kan se hva jeg har og "zoome" litt, og legge ut. Armagnac: Ja, beklager at jeg bare forsvant! Hadde liksom tenkt å knipse masse GD jeg, men sånn ble det ikke.
armagnac Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Jeg tror jeg har flere av dere. Kan se hva jeg har og "zoome" litt, og legge ut. Armagnac: Ja, beklager at jeg bare forsvant! Hadde liksom tenkt å knipse masse GD jeg, men sånn ble det ikke. Gjør det Alltid morro å se bilder Neste gang kanskje vi har bedre tid begge to
Synnikken Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Så morro å se mops som gikk agility! Noen som vet hva den heter?
Toril Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Jeg vet ikke hvilken av dem du mener, men begge to er veldig trivelige i gemyttet. Den blå er fin, men jeg synes han var enda finere da han var yngre og ikke hadde så innihampen mye pels. Den blå ja,Oleander.Nydelig
Argyr Skrevet 22. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Så morro å se mops som gikk agility! Noen som vet hva den heter? Sarita's Lov Dog's Carlos
Linepip Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Denne her (den heter vel Spin og er en pyrre om jeg ikke tar feil) gikk som et olja lyn og jeg er veldig overrasket over at det ble noe annet enn en skyggestrek på bildet! Fine, fine Spin - for øvrig en pyrre, ja, og heter Real Scoops Big Spin Herlig at du fikk "festet" han på bilde - ikke alltid like lett med den farta, nei
Pingo Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Agility/hopp Bajnok jo! Du har ikke tilfeldigvis flere?
Pingo Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Hvem er dette for en? =) Vet ikke navn, men en av flere(3?) svenske Västgötaspetser som gikk AG.
Argyr Skrevet 22. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Bajnok jo! Du har ikke tilfeldigvis flere? Nei, fra den ringen der ble det som regel kun ett bilde per hund, fordi jeg satt dumt til (fikk jo stort sett se bakenden på hundene) og i tillegg går det jo så fort at kameraet ikke var helt enig i at jeg trengte å ta bilder så ofte.
Pingo Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Nei, fra den ringen der ble det som regel kun ett bilde per hund, fordi jeg satt dumt til (fikk jo stort sett se bakenden på hundene) og i tillegg går det jo så fort at kameraet ikke var helt enig i at jeg trengte å ta bilder så ofte. Ok, takk.Ikke så lett å ta bilder i den hallen heller!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar