Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg ønsker at noen tegner for meg - tråden


ipadda

Recommended Posts

Åhh, jeg har lyst til at noen skal tegne alle mine kaniner! Jeg legger ut bilde av alle, så får de tegneflinke se hva de har lyst til !

DSC06059.jpg

Hermelinen Hermine. Kjempe spretten og glad kanin - kjent for de store øynene sine!

DSC06061.jpg

Snøball - Prinsessen med et øre opp og et ned :)

DSC06008.jpg

Bartesam<3 Den store , flotte og trofaste kaninen min! Den første av alle også ;)

DSC01304.jpg

Mitt store savn..Philip, kjent for å være den store koseklumpen med det store hjertet!

Håper bildene ikke er alt for store...(!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Åhh, jeg har lyst til at noen skal tegne alle mine kaniner! Jeg legger ut bilde av alle, så får de tegneflinke se hva de har lyst til !

Heisann, jeg jobber med kaninene dine nå, har skisset dem alle opp, og skal fylle inn linjer og farger. Det blir i litt halvveis tegneseriestil. vet ikke om du fortsatt er på forumet da, men sender isåfall en PM som du forhåpentligvis får på mail.

Aldri tegnet noe særlig kaniner før, så er jo moro å prøve noe nytt. :) Satser på å være ferdig i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg jobber med kaninene dine nå, har skisset dem alle opp, og skal fylle inn linjer og farger. Det blir i litt halvveis tegneseriestil. vet ikke om du fortsatt er på forumet da, men sender isåfall en PM som du forhåpentligvis får på mail.

Aldri tegnet noe særlig kaniner før, så er jo moro å prøve noe nytt. :) Satser på å være ferdig i kveld!

Amo er på kaninforum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar også (digitale) tegninger/malerier på bestilling. :) PM el. gmail hvis noen er intr.

Har funnet ut at jeg ikke kan tegne (gratis) til alle og enhver siden jeg bruker MYE tid på en tegning. Vil nok plukke ut random bilder jeg liker fra tråden her og tegne for å øve, og det tar jeg ikke penger for. Men om bildet skal brukes på noe vis, vil jeg at det skal komme tydelig frem hvem som har tegnet det. :)

Fikk veldig lyst til å prøve meg på den fine pusen i vinduskarmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegninger, så gøy! :D

Har alltid hatt lyst på tegning av jentene mine:

face17mai.jpg

Viss ingen gidder tegne hund har eg marsvin, katt eller kaniner som gjerne vil tegnes :P

Har satt noen på saken! :)

Om noen har lyst å tegne for å øve seg, hadde eg synes det var kjempe artig om noen ville tegne noen av kattene mine:

IMG_8464.jpg

IMG_8012.jpg

Amigo.jpg

IMG_7995.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...