Gå til innhold
Hundesonen.no

Pomeranien og unger?


elinebj93

Recommended Posts

Hei.

Ei venninde av meg sa hun skulle skaffe seg pomeranien , og kom bort til meg istad og sa hun skullle hente en i mars.

Sjefen min sa at hun burde holde seg unna pomeranien siden hun skal bli mamma. Dette mener han fordi han mente pomeranien ikke er barnevennlig.

vet dere no om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hun fortalte om den. Hun skal ha den på for, helt til hun har hatt 3 kull på hun, så får hun bikkja.

Men jeg tror det blir litt slitsomt for hun å kjæresten å ha både hund og barn. Hun kan ikke noe om hunder, og tenker derfor at hun burde å ha kurs på henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja typen min sitter stort sett å spiller han også om han ikke har noe bedre å gjøre, men han tar seg godt av begge hundene, som teoretisk sett er mine og mitt ansvar. Han både trener, går lange turer og står opp på natta om valpen må ut og jeg skal tidlig opp.

Men om han er sånn som setter spill foran hund og annet ansvar så er det kanskje greit å revurdere om det er lurt å seg selv å ha valp (som i for seg krever veldig mye den første tiden) og ikke minst en baby i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i din venninnes sko, hadde baby og Sankt Bernhardsvalp samtidig. (første baby og første valp). Det gikk veldig bra, men det var slitsomt ja, gikk med følelsen av å ha tvillinger inni mellom. Men angrer jeg? Nei ikke i det heletatt :cheer:

De vokste opp sammmen på babyteppe, de fikk samme soverutiner, de lærte å måtte vente på hverandre, da barnet begynte å komme seg fram i verden så hadde han en 4beint kompis rett i ryggen hele tiden. Begge to er på bildene fra fotografen 6mndr og 1år. De ble storebrødre sammen. Jeg syns det er utrolig flott med barn som er så heldige å få vokse opp med dyr.

I dag er de 6år, nærmer seg 7 :heart:

En pomeranien er da ikke værre eller bedre enn andre hunder med barn, mye kommer ann på hva eier gjør det til :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...