Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow Drammen 6 Mars


tm100021

Recommended Posts

Rakk ikke melde meg på før fristen :lol:

Edit: Jeg tullet, det var valpeshowet 13 mars jeg trodde jeg ikke rakk å melde på til. Men det rakk jeg likevel takket være at du linket til den annonsen samtidig Lill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvis du leser litt lenger opp ser du at hun fikk PM i POSTEN. Kan bli litt vanskelig å dele den linken.

d'øh. Folk sier jo posten om e-post også :ahappy: så gudane vet vel! Ev ta bilde og sleng ut, like fort gjort enn å svare for alle som lurer :) menmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d'øh. Folk sier jo posten om e-post også :) så gudane vet vel! Ev ta bilde og sleng ut, like fort gjort enn å svare for alle som lurer :) menmen

De fleste jeg kjenner sier faktisk mail eventuelt epost, og fortsatt posten til vanlig brev som detter i postkassen..

Og siden dette ikke er et stort valpeshow så blir nok ikke Camilla overarbeidet om noen spør hvor mange det er av sin rase hvis de ikke kan vente til pm er kommet, så kan hun velge å svare siden hun ikke er folks personlig tjener eller :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser litt lenger opp ser du at hun fikk PM i POSTEN. Kan bli litt vanskelig å dele den linken.

De fleste jeg kjenner sier faktisk mail eventuelt epost, og fortsatt posten til vanlig brev som detter i postkassen..Og siden dette ikke er et stort valpeshow så blir nok ikke Camilla overarbeidet om noen spør hvor mange det er av sin rase hvis de ikke kan vente til pm er kommet, så kan hun velge å svare siden hun ikke er folks personlig tjener eller :P

Oj oj oj, her var det mye krydder! :)

Hva gjør du på lørdag da? Vi tenkte å være der 09.30, så hvis du fortsatt vil at jeg skal stille din vakre blå, så er vi klare fra da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj, her var det mye krydder! :P

Hva gjør du på lørdag da? Vi tenkte å være der 09.30, så hvis du fortsatt vil at jeg skal stille din vakre blå, så er vi klare fra da. :P

Jeg er liiitt usikker på om jeg får dratt eller ikke siden svigerfamilien kommer ned kvelden før, tar seg kanskje ikke så godt ut å snike seg ut for å stille hund på morgenen :P Men om vi drar så tror jeg at jeg tar henne selv da- Nå som bebisen er på utsiden og jeg klarer å løpe igjen :) Men tuuusen takk for at du stilte opp villig om jeg ikke kunnet ha gjort det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...