Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er typisk sonen å glede seg over alle de fantastiske menneskene som finnes her inne

Typisk sonen og ikke klare å scrolle forbi ting, og alle må si sin mening. :-P

Det er typisk sonen å ikke helt skjønne hva man diskuterer etter hvert

Skrevet

Det er typisk sonenmedlemmer å elske start.no-tester på facebook (seriøst, ingen av mine andre facebookvenner tar tester om alt mellom himmel og jord! :lol: )

HAHA! Det har jeg også lagt merke til ;)

Skrevet

"Minehund? Hva med en Basenji?"

Ooog der hadde jeg plutselig appelsinjuice ut over halve skjermen. ;)

Jeg synes belgere er typisk sonen, av en eller annen grun. :lol:

Det synes jeg også, sikkert av samme grunn som deg. Alle på sonen har belger, basenji eller kelpie!

Skrevet (endret)

Typisk sonen å påvirke andre sonisere generelt.

- Om en baker, så skal jeg vedde på at det er èn, to eller tre personer baker samme kveld

Endret av Monica
  • Like 1
Skrevet

*Ler*

Typisk sonen å diskutere aussie :lol: Det er også typisk sonen å tro at rasen er et monster (eller fremstille den som) og at maller er umulige for normalt dødelige å eie.

Ellers syns jeg det er typisk sonen å være pirkete og ofte vri saker bare for å være vanskelige, spesielt i "hundesaker i media" tråden. Glemmer ikke tråden om mannen som sendte hunden sin etter en mann som prøvde å voldta en dame. Hunden hoppet opp på voldtektsmannen så han gikk i bakken og mannen ble tatt. Folk klarte til slutt å diskutere at hunden kanskje burde avlives fordi den er trent til å angripe folk, selv om det aldri stod at hunden hadde bitt.

Skrevet

Haha, som da vi møttes på trening i oslo og du bare heei Cosmo! Tok bare noen sekunder før jeg kom på hvem du var men forsto fint lite med engang :lol:

Ja, jeg kjente jo han så godt, liksom! Han bare: "Åh, voldsomt så begeistra dame da, men fy flate så lekker hun der hårete, røde bak var!" ;)

Typisk hundesonen at du skal ikke gi opp hunden før du har mista jobben, er deprimert og samboeren har gått fra deg :aww:

Jobber kommer det flere av, det finnes medisiner mot depresjon og dersom samboeren går fra deg av den grunnen, så var han/hun ikke noe å samle på uansett! ;)

Det gjelder nok i motsatt fall for mange av oss også: Hvis ikke samboeren kan dele interessen for hund utover å kose med dem hjemme, så sparker vi han/ut... :lol:

Det er typisk sonenmedlemmer å elske start.no-tester på facebook (seriøst, ingen av mine andre facebookvenner tar tester om alt mellom himmel og jord! :aww: )

Hei! Jeg blei fargen rød i dag, tenk! :D

Ellers syns jeg det er typisk sonen å være pirkete og ofte vri saker bare for å være vanskelige, spesielt i "hundesaker i media" tråden. Glemmer ikke tråden om mannen som sendte hunden sin etter en mann som prøvde å voldta en dame. Hunden hoppet opp på voldtektsmannen så han gikk i bakken og mannen ble tatt. Folk klarte til slutt å diskutere at hunden kanskje burde avlives fordi den er trent til å angripe folk, selv om det aldri stod at hunden hadde bitt.

Altså, poenget var vel hvorvidt det er mest effektivt å lære hunden å angripe ved å rope Arnold eller Rambo? :P

Skrevet

* Jevnlig dukker det opp tråder om hvor slemme de "gamle" sonenmedlemmene er, eller sniker seg inn i diskusjoner om hvor grusomme disse sure tantene er.

* Mannfolk er djevelens verk!

* Nåde den som har skrivefeil, og da spesielt orddelingsfeil eller at det sniker seg inn litt dialektord. Også her dukker det opp tråder jevnlig om "problemet".

* Kyllingvinger. *ler*

* God humor! I alle fall etter min standard. :lol:

• Like 1
Skrevet

Det er typisk sonenmedlemmer å elske start.no-tester på facebook (seriøst, ingen av mine andre facebookvenner tar tester om alt mellom himmel og jord! :) )

Ikke bare du som har lagt merke til det, nei :lol:

:)

Og avokadogreier :)