Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen

Benedicte

Recommended Posts

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Oioioi, jeg tenkte å dra å se, har aldri vært på utstilling før :aww:

Da er det en god anledning! Dessverre har de ikke lydighet og agility der da.

... det ser forresten ut til at jeg trenger handling til rottweileren på søndag. Om noen føler seg kallet så rop ut. Hun er ingen enkel jobb sist jeg sjekket, men helt grei. Kathriiiine? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... det ser forresten ut til at jeg trenger handling til rottweileren på søndag. Om noen føler seg kallet så rop ut. Hun er ingen enkel jobb sist jeg sjekket, men helt grei. Kathriiiine? :aww:

Hva har de der da? *gresk*

JEg skulle gjerne gjort det, men som sagt ALDRI vært på utstilling, så spørs om du vil det :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer aa dra(den eneste helgen jeg er i Norge mellom jul og juli faktisk. :aww:), men det kommer an paa tilstanden paa hunden da. Er fremdeles to maaneder igjen, saa satser paa at operasjonssaaret er grodd igjen og litt av pelsen er tilbake innen den tid. Blir i saa fall foerste(og jeg skal forsoeke aa ikke la det bli siste) utstilling paa smaatten. :aww: Han er 9 mnd da, saa det blir junior paa ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil, jeg vil, MEEEN må se det an til over helgen. Det er ikke gratis akkurat så må se om jeg tar jeg rådt til å reise :aww: Går masse penger i oppussing av leilighet for tiden. Har gratis overnatting hele helgen siden jeg har masse familie i Bergen, men påmelling og reisen koster. Men hvis jeg kommer så kommer jeg med Ivo og sikkert noen hunder av oppdretter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har de der da? *gresk*

JEg skulle gjerne gjort det, men som sagt ALDRI vært på utstilling, så spørs om du vil det :P

De har vanlig utstilling :aww: Og takk for tilbudet, men må nok ha en proff handler :P

MrsPowers: krysser fingrene for det! I så fall blir vi nok i samme ring :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger å stille Avalon og Tibra der :aww: Avalon sin juniordebut om ikke noe annet dukker opp før det. Og kanskje en juniortispe også.

OIOIOI!!

må se ann om jeg kan dra eller ikke. er langt :aww: og dyrt, og jeg har ikke et sted å sove heller.

Har du vel din tulling! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsPowers: krysser fingrene for det! I så fall blir vi nok i samme ring :P

Hihi, andre gang jeg stiller hund da, og hunden er ikke ringtrent, saa proev aa overse oss takk! :aww: Hunden er haltefri og fin naa, men saaret har ikke lyst til aa gro(to uker siden siste operasjon naa), men satser paa at det kommer seg snart. :P

Men, hvis jeg blir desperat nok saa kan jeg jo stille Onkel. Kan jo se om dommeren ikke bryr seg om bakbensbevegelser. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... det ser forresten ut til at jeg trenger handling til rottweileren på søndag. Om noen føler seg kallet så rop ut. Hun er ingen enkel jobb sist jeg sjekket, men helt grei. Kathriiiine? :)

Hehe, skal i teorien ikke, men hørt rykter om et spleiselag for å fly meg over :P Så får se om en liten stund, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vanlig utstilling :)

nå ser det ut som jeg kanskje drar, er samme dommer som ga Amiga certet nå på Exporama da. Så da om jeg forsod rett så kan jeg få 2 cert fra noen andre dommere enn han også teller stor certet?

og *hoste* du vil stille om jeg ikke har kommet så langt til å få det til bra? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ser det ut som jeg kanskje drar, er samme dommer som ga Amiga certet nå på Exporama da. Så da om jeg forsod rett så kan jeg få 2 cert fra noen andre dommere enn han også teller stor certet?

og *hoste* du vil stille om jeg ikke har kommet så langt til å få det til bra? :)

Det stemmer, storcertet vil telle for championatet om du har to småcert for to andre dommere. Det ene certet må også være tatt etter at hunden har fylt 24 måneder, så du har jo god tid på deg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal dit?

Selv skal stille to vorstehhunder, en aussie (ikke Tia) og en rottweiler.

Vet noen om billige vandrehjem etc i Bergen?

Trenger du vandrehjem? Skal du ikke bo hos dine forldre? Eller er det til en annen?

... det ser forresten ut til at jeg trenger handling til rottweileren på søndag. Om noen føler seg kallet så rop ut. Hun er ingen enkel jobb sist jeg sjekket, men helt grei. Kathriiiine? :)

Jeg kan hjelpe om det ikke krasjer med annet :P Vet ikke om jeg regnes som proff handler :P Stilt rottis på NKKU sitt sommerkurs, og den var ikke trent og mamma dalt. Det gikk ganske greit :)

Jeg skal stille Blondie vil jeg tro og kanskje labradoren til en venninne. Men ellers er jeg behjelpelig med handling til de som trenger det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...