Gå til innhold
Hundesonen.no

Skins, Mobilversjon


Recommended Posts

Hvorfor får jeg bare se sonen i mobilversjon på PC nå? :wub:

Skulle gjerne lagt ved printscreen, men det funker dårlig når jeg kun får brukt mobilversjonen...

Edit: Og jeg har bare IP.Board Mobile som valg under Tema nederst på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen hjalp meg på MSN, jeg holdt på å gå fra forstanden her :wub:

Men det jeg har gjort på/med sonen i dag er i hovedsak gjort via mobilen, jeg måtte gå inn på fullversjonen via mobilen for å melde meg av en varsling (trenger ikke å få mail hver gang noen skriver i Akkurat nå-tråden, liksom), og så klarte jeg på et vis (jeg vet ikke hvordan det skjedde) å komme meg inn på mobilversjonen igjen. Når jeg skulle inn på sonen igjen på PC'en jeg har tilgjengelig fikk jeg bare mobilversjonen (IP.Board Mobile).

På mobilen var det en link som det står "fullversjon" på, og når jeg klikket på den kom jeg inn på den "vanlige" versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den sånn igjen! Det betyr vel i praksis at jeg ikke kan gå inn på fullversjonen på mobilen? Litt dumt i såfall, for jeg har veldig varierende tilgang på PC om dagen, så mobilen er litt alfa og omega for meg nå :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan noen hjelpe meg med det samme please? Jeg gikk inn på hundesonen via mobilen, og har nå den mobilversjonen. Men jeg har ingen "fullversjon" nederst å velge, og når jeg logger inn på sonen fra vanlig pc så får jeg mobilversjonen opp :P

Dobbelpost

Okay jeg klarte det ikke. Kall meg gjerne avhengi! Men mobilversjonen var forferdelig, og siden jeg ligger på sykehus nå 24/7 så føler jeg at sonen er en nødvendighet :lol: Nå har jeg virkelig prøvd alt når det kommer til å få fra mobilversjon til vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart det sammne! Hjelp?

Jeg var inne på hundesonen på mobilen (dervad mobilversjon) også klarte jeg selvfølgelig og trykke på fullversjon-knappen, og jeg klarte og trykke meg tilbake til mobilversjonen med og logge av og på og styre. Men, så logget jeg på hundesonen på bærbarpc'n idag, og der var det nå kun mobilversjon. Står kun "IP. Board Mobile" på Tema. Samme gjelder mobilen. What to do ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt eksperimentering her tilsier at det vil falle tilbake til Mobile-versjon om dere går inn med mobiltelefon igjen...

Det må være en bug at det ikke går tilbake, blir stuck i Mobile

Faller vi tilbake til mobilversjon over hele linja (:lol:) om vi går inn på mobilen og bruker mobilversjonen på mobilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faller vi tilbake til mobilversjon over hele linja (:)) om vi går inn på mobilen og bruker mobilversjonen på mobilen?

Så vidt jeg har skjønt, så går alt fint om du holder deg til å bruke mobilversjon på mobilen og holder lankene unna "fullversjon"-knappen på telefonen. :lol: Correct me if I'm wrong, Tore eller Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker sånn, jeg har ikke problemet så jeg skjønner ikk ehelt hvasom skjer eller hvordan dere får det til.. Men det ser ut som om det er en bug.

Ingen doble/nye brukerkontoer.

§1.14

Brukerkontoer. Det er kun tillatt med én (1) brukerkonto per person. Din konto er personlig og skal ikke benyttes av andre. Brudd på disse kan medføre utestengelse. Ved problemer med innlogging, kontakt Hundesonen.no på mail, ikke lag en ny konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr ikke gå inn på mobilversjonen på telefonen ihele tatt før noen får bekreftet det :)

Det er nok ingen fare, jeg har ikke det problemet om jeg lar være å trykke på den "teite" knappen på telefonen. Så lenge jeg lar mobilversjon være mobilversjon og bruker PC'en til å administrere innstillinger og sånt, så er alt normalt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...