Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk schnauzer-bouvier klubb og norsk lhasa apso klubb 5/6 februar 2011


xxx12345

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Hemine, ja... Kontra Peggy...?

Tja, DET ville være et close race i alle fall - makan til søtt skal man lete lenge etter!

Er jo sånn at man får skikkelig vondt i tenna av all den sødmen på en helg. Var Moxy noen gang sååååå søt??

Susanne

Moxy var helt på samme hakket, aldeles til å spise opp. *ler* Bøtteknotter er kule og awwwwww faktoren er høy. Gainne varmere vær sånn at Hermine kan flytte hit fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Åh, det var bra! Det var litt kjipt å skrive for bernerne på lørdagen, siden jeg vet hvem en del av både hundene og eierne er. Hvis det er noen trøst var han like pirkete på søndagen når vi hadde dalmatinere, bordeaux og en masse andre raser... :P

Ja, lørdag var en kjip dag, kan ikke huske sist det gikk så dårlig på en utstilling!

Men mamma sier at jeg ikke kan vinne hver gang, så da får jeg vel bare finne meg i det da, selv om jeg er sterkt uenig :P:P

Også må jeg bare si at Oliver oppførte seg eksemplarisk på søndag altså :aww:

Han har vært en skikkelig kødd i ringen de to siste utstillingene, men med hjelp fra Toril og Benedicte har jeg fått litt mer kontroll på det nå :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg somla skikkelig med dette her, men, nå er jeg da endelig på pcen igjen. :)

Lundii stilte ikke på lørdag, men søndag stilte vi for helt ny dommer, (hadde aldri hørt om ham før) Fred Dewsbury, og ble BIR med Cert. Virket som han likte henne veldig godt.

Kritikken lød: "Nice moving female w/ g. breed type. G. outline. Feminine face w/ g. expression. Nice neck length. Moves well."

Kjempefornøyd med dyret!

Hun ble også lånt bort til Barn og Hund på søndagen, da ei som var med og hjalp til litt gjerne ville være med der, men ikke hadde med egen hund. De ble kjent i ca 5 minutter før de skulle i ringen, og så bar det i vei. Jeg var veldig spent på hvordan Lundii ville gjøre det med en fremmed person, hun har aldri vært stilt av noen andre. :P Og hun var kjempeflink! Synne som stilte henne, var en veldig flink handler. :P

Edit: Og gratulerer så mye til alle som er fornøyde! :) Mange har jeg vel allerede gratulert, men samme det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...